Tuesday, March 30, 2010

yg aku SUKE sangat2~~~~

bende yg leh wat aku tesenyum kalo aku moody...bende yg leh wat aku tersengih kalo aku tgh marah...bende yg leh wat aku lupe diet.......taraaaaaaaaaaaaaaaaaa
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V
tart segale jenis tart....tapi cheese tart paling aku suke....hok ni yg blueberry




ni plak coklat.....sedap wei...................


cheese tart tuk mak dare....anak dare2 getiks nye mkn kek sudah laaa.... last2...topping jek licin...keknye separuh jek dingap....

nyum....nyum....

apaknye?.....mak nye ngan anak nye tekak omputih.....tekak antarabangsa....apaknye tekak lain sikit...roti pizza ni gak yg die suke......

"ape arr papa ni ...tak rock lar, org sedap2 mkn kek ngan tart..die makan roti!!!" kate mia

nie budak eksen jek lebih..... abis krim tu...kek tu die tak mo makan dah.....haish!!!

balik keje kang...ade gak yg kene singgah baker's cottage ni pi cari tart....huhuhu~~~~

21 celoteh sahabat

itu juga menjadi pujaan tekak ku...huwaaaa...ngences nie lieya......

March 30, 2010 at 3:05 PM

pehhh terus segar mata tengok cheese tart tu.. sedap giler petang2 ni kalau dapat ngap barang seketui dua..

kakak akak rajin buat bluebery cheese tart ni.. sedap jugak..

shah sama dengan dgn abang din, bukan makan sangat kek2 ni, roti2 dia layan ler..

farhan dan emily sebiji perangai mia dan mija, makan separuh jer, kek yang bawah2, compem buang jer. heheh

March 30, 2010 at 3:24 PM

sedapnyaaaaaaaaaa...

March 30, 2010 at 3:48 PM

sedapnya cheese tart tu....terasa nak mkn lah plak....dah lah sini ujan skg nie. kalo dpt mkn cheese tart dgn air milo panas mesti kawnya.....hehehhe

March 30, 2010 at 3:57 PM

wallamakkk.. lieya.. kecor lior nie nengok seme tu.. aduyaiii..

nak nak lak anak dara yg tengah ngap tu.. adehhhhh!!!

March 30, 2010 at 3:57 PM

sedapnya leiya..terliur tau..dahlah tgh petang nie...kalu kat sg buloh ni ssh nk jmpe bakers cottage...kalu sy suka tart telur..asben sy pun sama..bkn layan sgt kek n tart2 nie..mmg tekak org melayu lah..he he he..

anak2 lieya pndai mkn, suka tgk...

March 30, 2010 at 4:21 PM

cheese tart...favourite wanie ngan irfan gak tu..nyum nyum

irfan pun sama ngan mia dan mija..kalau makan kek, makan krim nye je...

March 30, 2010 at 11:09 PM

aduh, sedapnyaaa...bkn takat lieya je yg suka ni, akak pn hantu cheese tart gak tau...byk tu rasa mcm x cukup je bg akak...heheh...

March 31, 2010 at 1:08 AM

Huh! hingatkan apo tadi... suspen je!

March 31, 2010 at 4:45 AM

adoi dah bunyi muzik perut eden nie..

March 31, 2010 at 7:56 AM

cheese tart tu pun jd pojaanku..setap nya weh...

March 31, 2010 at 9:47 AM

aku pon suker cheese tart... dapnyer.. kt fridge ada lg 6ketul kecik cheese tart.. blk kang nk hadap smpai abis.. tp mesti berebut ngan cooi sbb dia pon suker gak

March 31, 2010 at 2:06 PM

uish mmg nampak sedap lieya..tetiba ase nak makan cheese tart..huhu...kat mana beli nih?

March 31, 2010 at 2:26 PM

lieyaaa...samalah kiteeerr...suker tart...tapi aza suker egg tart ;D...cheese tart pun boleh layan gak ;)

March 31, 2010 at 2:29 PM

ayoo.. nape itu budak takda pakai baju.. ehhehe.. kite sgt suke coklat.. tp cedih.. penah skali termakan sikit lipas kecik dlm coklat.. hampeh tul.. pasnie kena tgk dulu b4 mamam (",)

March 31, 2010 at 3:53 PM

sedapnya tart..meleleh2 air liur aku tgk lieya..aku pun suka tart..

March 31, 2010 at 5:52 PM

salam kenal.........
amboi catik olek nyer empunya blog nie
igt td salah masuk
mcm artis pun ader
mcm pengacara tv3 pon ader.......
ikhlas puji nie
mcm anak dara.......
(banje arr tart yg sedap2 tu....puji ikhlas nie )
;)

March 31, 2010 at 7:41 PM

salam kenal.......
best nyer...kek n tart2 tu

March 31, 2010 at 7:42 PM

alamak, ko tayang blueberry cistat dik....dh lama akak tk mkn..nk kene mkn gak nie...sdapnya lah kan...trliur dh akak nengok...

April 1, 2010 at 10:21 AM

sedapnya tart tu......... nk jugakkkkkk..... meleleh ni.. hu hu..

April 1, 2010 at 8:14 PM
kakzue

ni yg buat akak nak g cari tart nih...fuhhh meleleh nengoknye...ni beli kat mana lieya????

April 2, 2010 at 2:35 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy