Thursday, March 25, 2010

peberet mia!!

yea!! aku tak de bahan nak blog kan....wakakakaak...so amik gambar mia ngan milo tabur nye....jadi laa satu entry kat blog....har har har har..... korang layanzzzzz jek ar ...buzzz..buzzzz....woott...wooott ~~~~~~~~~



dan yg pasti...bile milo dah abis kene tarah...siap suruh aku pi panggil pelayan mintak tambah serbuk milo tuh....ceh!! manyak comey muke ko!! ngeh ngeh ngeh....

tapi jgn tak tau....mia suke minom milo...tapi susu perisa coklat die tak berape suke..tetap yg asli die nak.....pelik gak lagu tu deh...............

15 celoteh sahabat

wah..terliur tgk milo tuh..setap eh mia..

March 25, 2010 at 12:11 PM

aduh, milo dinosor ni memang sedap giler... tapi tak leh minum hari2.. mau sembelit!!! hehehehe ... amboi mia, siap suh tambah lagi.. kena caj dable ni kang. heheheh

ada petua nak buat milo ais ni sedap... kena bubuh milo banyak2, susu pun banyak jugak, letak air panas sikit, pastu terus letak ais.. wah sedap cam kat mamak.... heheh

March 25, 2010 at 12:12 PM

milo tabur mmg sedap heaven jer bila minum..untie pun nk jgk lah milo tabur...dahlah tgh lapar nie...

March 25, 2010 at 12:16 PM

lieya.. x tahu pulak ena leh order camnie.. hehhe.. nasib baik anis x pandai mintak cenggini kan!.. kalo x haru gak tu.. sbb si anis tu klo dier kate nakkk mahu nyer dia jerit sekuat hati selagi x dapat.. ho3x..

yg pasti memg nampak sedap la lieya mia punye tu..

tp si anis minum susu coklat dr umur t tahun setengah sampai la la nie.. kalo laksi susu putih tu kompem x abis.. hohoho..

mcm2 la anak2 nie kan!

March 25, 2010 at 1:02 PM

auntie pun suka mia milo tabur...wallah.....nikmat hingga ke titisan terakhir....

March 25, 2010 at 3:24 PM

jgn kata mia aku pun suka weiiii

March 25, 2010 at 3:43 PM

UUiiikkk.. masa mengandungkan mia dulu, lieya ngidam milo je kot... (",)

March 25, 2010 at 4:31 PM

adoi..nie yg kena cari gak nie..

March 25, 2010 at 4:33 PM

sedapnya... mia.... milo n perasa coklat kan lain rasa, sedap milo lg kan.. heheh.. aunty pon minat milo.. :)

March 25, 2010 at 6:37 PM

sedapnyer milo tuhhhh

March 25, 2010 at 6:50 PM

nowadays, cam2 minuman modified boleh dapat kat kedai
milo dinosaur
teh cino
kopi cino

March 25, 2010 at 8:23 PM

huhu terliur tgk milo tu

March 25, 2010 at 8:48 PM

mak aiii sedap la... aku ni kalo x sbb pantang dah p minum dah air tuh.. nak2 musim panas ni... mmg sedap la.... tp nak kena pantang 100 ari tuh... adoi la...
sama la cam adriana... kalo minum susu perisa coklat xmo...nak letak milo gak..huhu

March 25, 2010 at 8:49 PM

pagi2 tgk blog lieya dahaya air milo

March 26, 2010 at 7:54 AM

milo dinasor tu peberet danish jugak...

March 26, 2010 at 11:07 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy