Friday, March 19, 2010

gengsternye ko!!!!

ya Allah anak dare sape ni...ganas yg amat..... wakakakakaakakak....takut aku...ni pun snap dari jauh..... kang tetibe beralih mood nak belasah:49: aku plak ke.....hik hik hik tgk ar reaksi muke ngan penumbuk kat tangan tu......ha ha ha....lawak2.......sekali tgk dah mcm lisa surihani dlm cite V3 - samsing jalanan tu plak......





siap kene cekik lagi mr teddy nieh....ganazz...ganazz





jgn memain...siap smackdown lagi....ade beranisss?!!!....:84:





uih dasat2.....takpe2...ni sekadar lakonan :75:semate2...jgn ade yg kensel nak jadikan menantu plak tau wakaakakakaaka




uiiii!!!!! bayangkan kalo aku yg kene lambung :117:macam tu....patah riuk:43: dibuatnye wakakaakak



dah la mia...tak yah ngamuk2...jom2 kite gi jalan2:29: tgk hot ballons yeak.......he he he





















17 celoteh sahabat

walaupun ganas tp tetap comel ko...hihi

March 19, 2010 at 8:36 AM

hehehe lawak ler mia..mana lgi sorang nie? kalu x lagi rabak mr teddy tu dorang lanyak hihik..

March 19, 2010 at 9:11 AM

cute ok..nmpk real

March 19, 2010 at 9:15 AM

ganazzzzzz...budak gigirl x leh ganas2...nnti susoh nak dpt mak mertua akakaka....

March 19, 2010 at 9:29 AM

hahahaha...
ganas2...acik takutlah..
hehehe.comel sungguh ko mia bl time marah..
tgk baloon yek..nak ikut leh??

March 19, 2010 at 9:34 AM

nasib baik wrestling dengan teddy bear, kalau wrestling dengan mija.. harus dah tarik2 rambut. hehehehe

March 19, 2010 at 9:44 AM

awat tu mia.. naper mama x bawak jenjalan yeh! lepas geram kat teddy bear tu.. ekeekkeke..

lagi sorang mane lieya? x join sekali ker acara elepas geram.. wakkakaka..

March 19, 2010 at 10:48 AM

ha ha ha...ganazzz tp mata tetap kaler2....hik hik hik....

redha jer lah mr teddy tu ngan si mia tu......apa nak buatkan...

March 19, 2010 at 10:58 AM

ganasnya anak dara ko nie lieya walaupun berskirt..hehe tetap maintain comel

March 19, 2010 at 11:05 AM

apa yg di anak marah sgt tu sampai belasah si Teddy tu hikhikhik... mmg ganaz...tkt auntie tgk hehehe...pengganaz yg chumellss siap bershadow lagiks....

March 19, 2010 at 12:41 PM

ngamuk nk tgk hot baloons ke lieya..hahaha..tp dia tetap maintain cun..

March 19, 2010 at 4:06 PM

adoi..asal mia mengganaz nie

March 19, 2010 at 4:16 PM

uish...ganasnyer..

tapi dia comey...

akak...saya tag akak...
sila kel ink ini

http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/03/ditag-oleh-miss-pinky-sepuluhsepuluh.html

March 20, 2010 at 11:08 AM

ganas2 pun tetap cute..

March 20, 2010 at 12:01 PM

marah2 muka berseri. Tu atas mata tu pakai makeup mama ke lieya (he he he)

wah kat sana arinih ada balloon. jangan lepaskan pluang erk

March 20, 2010 at 1:52 PM
kak zue

nih bakal mertua tgk...komponn gerun arrr....eeehhhh .....
eyeshadow tu menawan laa...

March 22, 2010 at 10:45 AM

lakonan mantap dr mia nie..mmg ganazzz...hahaha...

March 22, 2010 at 5:44 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy