Thursday, March 11, 2010

suprise tak tentu pasal!!

nak kate besdey....lambat lagi.... nak kate anivesari kawin pun dah lama lepas.....nak kate beranak...belum lagi.....ermm biasenye hari2 bersejarah camtu jek hubby selalu bagi adiah...ni tetibe bagi adiah.....tekejut plak....jgn buat2 baik sebab nak mintak kawin lagi sudah laaaa wakakaakakakakaak....ops kali ni entry berunsur riak tau....blog aku, aku punye suke ar nak tayang ape hihihihihi...naktgk ape suprise tu....jeng jeng jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V


taraaaaaaaaaa...ini laa die..... kristin leather hobo coach
nie pic dari google.......

tapi aku punye kaler brown2 gitu...dapat kuning cantik gak....huhuhuhu tapi ni pun lawo gak


tak sangke dpt wei..... jgn ko minta kawin lagi dah abg...mmg aku kerat2 18......heheheeh




meh tgk model aku menggayakan.....boleh wat sling bag....



boleh gak wat cenggini....yg penting aku suke sebab besar...boleh muat HP mini aku....





auw....senyum panjang mak tau...sengih sampai ke telinga ....uhuhuhuhuh




tenkiu laa abg..... ade duet lebey belikan laaa lagi .....kui kui kui








37 celoteh sahabat

walaaaaaaaaaaa cantik... bertuah badan lieya!!!

past ni boleh la bawak gi "jenjalan".. hehehhe


p/s: i jeles tau. wakakakaka

March 11, 2010 at 8:38 AM

seronoknya kau lieya.....dpat hadiah..

March 11, 2010 at 8:39 AM

kak mimi, harus bawak gi 'jejalan'...seb baik die beli yg saiz cam...leh laa bawak hpmini tu..... akak pun nanti bergaye ngan gajet baru gak kan...auw!!!!

March 11, 2010 at 8:40 AM

seronoknya kau lieya.....dpat hadiah..

March 11, 2010 at 8:40 AM

ewah2..dapat coach yek..
doa2 laki aku bg hadiah spesel kt aku..besday aku nak dekat dah ni...

ko dapat coach..aku nak gucci or lv..

p/s:berangan je..ntah2 ajak p makan steak je..

March 11, 2010 at 8:43 AM

besnyer koooo... tetiba dpt hadiah eh..bertuahnya badannn.. coach lagi... kelllassss ko.. aku ni dok la meroyan je tgk coach... ntah bila nk merasa ntah

March 11, 2010 at 8:46 AM

wow nie hubby blikn n pilih sndri ke??? ke die ajak sis g n sis yg pilih tp hubby byr...klu sume hubby yg wat mmg tabik toyoyoing la...heeee pndai die pilih ek...lawooozzz

March 11, 2010 at 8:50 AM

fullamakkkkk...........cun beb.....
pandai plak shah bab pilih memilih nie yerk.....

aku jeles aku jelesssss
he he he...

March 11, 2010 at 9:12 AM

wah...coach ko...best nya

March 11, 2010 at 9:13 AM

seronoknya dapat hadiah..betuah badannnnnnnnnn

March 11, 2010 at 9:54 AM

waahhh.. bestnya...laki aku pulak, dia tak suka aku beli henbag, bertuahla pulak dia nak "bagi" as present.. dahla dulu dia kata aku imelda marcos sebab aku gila kasut.. weh, syokknya weh.. dahla coach.. aku, coach beli sendiri aje.. owh...

March 11, 2010 at 9:57 AM

respek ar hubby ko..pandai pilih handbag..

March 11, 2010 at 10:16 AM

lieya!!!.. lawo giler hokeh... best best... :)

March 11, 2010 at 10:32 AM

sape tak suka dapat hadiah mcm tu...suka mesti p ofis ni senyum lebar jer..kena marah dgn bos pun boleh senyum lagi...betul tak?

March 11, 2010 at 11:07 AM

vavavavavavvavavavvaavav...besttnyerrr........ dia sayang sgt2 kat kamu tu dik..... tu yg buat serprise tak tentu pasall.. hahahhaha

pandai dia pilihh kan..

March 11, 2010 at 11:22 AM

wahhhhhhhhhh best nyer lieya...
apsal bukan ko je jd model hbag baru tuh? ni suh anak dara ko btpe?
heheheheh

March 11, 2010 at 12:08 PM

dana : i malu....wakakakaakak...pang!!!!!!!!!!!!

March 11, 2010 at 12:20 PM

walawei...cunnya beg coach tu...jeles..jeles..jeles hahaha..kerat 18 yer kak kalau mintak tambah 1 lagi hehehehe..

March 11, 2010 at 1:01 PM

bilo la laki den nak kasik serprise cenggini yo???asik bg serprise kat ank je....weh lieya bertuah nyo badanmu dpt laki gayo gini...mlm ni kan mlm jumaat...dio kasik hang beg dio mau hang kasik ' adik' kot kat mia n mija...kikikiki...

March 11, 2010 at 1:07 PM

yantz : wakakakaakak...hampagas ko .....kasi adik mia mija lepas bulan 6 ar wei.......

March 11, 2010 at 2:10 PM

wow cantiknye..:) bertuah badan..:)

March 11, 2010 at 4:08 PM

alahai...bertuahnya badan kau dik...leh la bergaya sakan nanti...hehehe...

March 11, 2010 at 4:54 PM

wallamakk...coach tu lieya.. ena leh telan lior jer la la nie.. pandai asben lieya pilihkan..

siap ader model lagikkk.. ehehehe...

March 11, 2010 at 7:37 PM

wah senyum sampai kepipi nampak Lieya? (he he he) alhamdulillah mensyukuri pemberian dari orang tersayang....kena encourage selalau supaya dapat berbusiness dengan lebih lagi ni.....

bahagia hidup...amin

March 11, 2010 at 8:37 PM

pperrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! COACHHHH sehhhhh!!!!!!!!!!!!!!! Aku rasa KOMPEM seminggu ni nko tidur TERSENGEHHHH!!! HA HA HA.. Suker ati la nko nak riakk, Izan tumpangg gumbiraaaa hua hua hua!!

March 11, 2010 at 9:30 PM

perghhhh sengih smpai ke telinga ko lieya....
terer lak laki ko pilih2 henbag nie ye....

March 11, 2010 at 10:44 PM
Anonymous

cantik...cantik....suka tgk

March 11, 2010 at 11:57 PM

cantiknya lieya...bila la plak sy dpt merasa beg coach...he he he...hepy utk lieya...ade ke ckp sbb nk mintak kawin lagi..mintak simpang lah lieya..kalu dia minta, sy tlg lieya kerat cik abg tu yer..he he he..

March 12, 2010 at 9:40 AM

bestnya dapat beg coach lagi.....pandai en. shah pilih...:-) pasni melaram dgn beg baru la...

March 12, 2010 at 10:55 AM

iza : hubby lieya ni bab pilih2 ade fail sikit la...tapi keje die senang...masuk jek kedai...just tanye jek ape yg latest...haa konpom die angkat yg tu ....dah masak tul ngan pangai die heheeheeh

March 12, 2010 at 11:20 AM

wahhhhhhh cantik lieya..suke lah..design die simple..mmg berkenan..bertuah bdn..bilalah kite nak dpt nih..huhu

March 12, 2010 at 2:30 PM

chantek bag ..salam kenal:)

March 12, 2010 at 3:08 PM

wallaweiii coach...
leh geng celet..celet...
mmg cantik beg tue...
simple n elegant..ai likeeee

March 12, 2010 at 4:51 PM

kak lela : ape citer skrang....org masuk fp ...manjang berpasword huhuhuhu.....

March 12, 2010 at 5:57 PM
Anonymous

wow..cantik nye lieya..
akak pun lama ngidam coach..tapi bukan pattern yang tu bila la aku dapat merasa lak nie..
macam kak mimi kata..i pun jeles gak hahahahah

March 12, 2010 at 9:17 PM

fuiyyoo!

1st time tgk yg ni(dah lama x bukak website coach)..bestnyer diaa hehehe..

April 29, 2010 at 7:36 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy