Saturday, March 6, 2010

ari nie.....

pagi tadi kul 9 dah keluar umah....nak gi brekpes kat nasi ulam presint diplomatik kononnyer.....pastu nak gi seri kembangan gi servis keter.....alang2 dah kat seri kembangan tu boleh laa pi pasar borong selangor sekali....kat pasar presint 8 nie mahal ler....kalo beri barang basah kat presint nie, harga die 2 kali ganda compare ngan yg kat pasar borong selangor...yelaaa name pun pasar borong kan.....murahlaa lagi hehehhheheh






tapi tak jadi pun gi brekpes kat nasi ulam....pelik ....jem teruk kat jalan yg nak ke alamanda/parcel E,B dll tuh.....tak tau nape......nasib baik kami tak telajak kedepan sangat....boleh gak uturn ikut laluan ke JPM......tak penah2 jadi camtu...tak tau le nape......




so terus jek kami ke seri kembangn.......pegi servis kereta sambil tunggu kereta siap...gi bekpes kat mamak sebelah tempat servis kereta....lg pun mia sebok nak makan roti canai...





urrrmmmmm....nekmatnyer sedut teh tarik sejuk..................





budak ngade2....protes sebab aku tak kasi minum air byk2...ye laaa kang roti canai sampai dah kenyang tak mo makan.....so die protes gigit diri sendiri.....hangen jek aku......ngengader!!





lepas gigit diri sendiri...mintak belas kesian dari papa....ceh!!! ikut kan aku.....meh aku gigit plak!!





kemain lagi mia makan.....dah lame tak pekena roti canai sebenarnyer





mija yg lately melampau ngade2 nyer.....hangens jek satu badan aku




lepas makan roti canai separuh.....pekena plak sorang satu telur separuh masak hehehehe





kemain lagi menghirup heheheh





lepas siap bekpes ngan servis kereta....gi JJ Equine plak....mao cari adiah besdey kazen mia mija ari ahad nieh....




tiap kali keluar...tak sah tak paw vitagen.....





lepas settle cari adiah kat JJ Equine....singgah pasar borong lak...beli stok barang basah tuk seminggu......hah bab2 pilih ikan/sotong/udang ni mmg laki den punye keje....die terra pilih ......hehehehehee






pilih bang pilih kui kui kui





hah penuh bekas nie.....heheheheeh.... dah jom balik...rehat2!!!!




erm meh laaa layan kerakusan mia menghirup telur separuh masak die heheheheehh


video

13 celoteh sahabat

eheheheheh..mcm2 ragam anak yeh lieya.. tu baru 2 kan! blm 3,4+++.. hahahhaa..
selera nampaknyer si mija hirup terlu tu lieya.. anak ena x pandai makan tu.. cam ena ot sbb x reti nak makan telur separuh masak.. klu nak masak betul2.. eheheh.. tp skrg ena dah blh makan dahhh.. kih kih kih..

syok ekk pepagi dah kuar cuci mate.. ena duk uamh jer.. hu3x...

March 6, 2010 at 6:30 PM

anak dah besar, biasalah tu ragam pun makin banyak..
dah lama x mkn roti canai, pagi esok nak pergi pasar tani harus pekena roti canai dulu..

March 6, 2010 at 9:58 PM

Wakakakka.... ngade betulll! Dah gigit diri sendiri mintak belas kesian plakk... lawak lawakkk..!! Memang best sekali sekala pekena roti canaiii hujung mingguuu fuhh!

March 6, 2010 at 11:14 PM

belanja pasar boleh beza sampai dua kali ganda eh?
lermek, aku bila balik kl main hentam supermarket dekat rumah je haha..

ok la budak2 perangai ni masih cute lagik, tapi jangan bawak ke besar, nanti macam cerita kat tv3 malam tadi, nak kawin tapi perangai ya rabbi

March 7, 2010 at 7:24 AM

suka aksi mija tu, gigit lengan pulak. kang habis lengan tu tak dek kan susah (ha ha ha)
putrajaya jem pulak erk, ada xcient kut Lieya....
miya ngan mija dah potong rambut ni nampak cute pulak...mata bollat

March 7, 2010 at 5:23 PM

...makk oiii terluir tengok ko minum teh ais itu!!!!sekarang cuaca panas memang nak cari aiss je ini

March 7, 2010 at 7:59 PM

adui mija protes smpai gigit diri sendiri..klaka lah...comel jer..dia ngengada sebab lieya ada 'isi' tak?budak2 tau kalu dia nak ada adik...he he he..jgn marah yer..gurau2 jer..

jalan jem sebab ada LTDL kot..kami nyaris nk kene sgkut kat jem ahad tu nasib awal sikit kuar ari tu

March 8, 2010 at 8:37 AM

memang nikmat kalau dapat minum teh ais.. wah laju jer masuk dalam tekak kan. heheheh

akak pun makan roti canai semalam, tp abg din bungkus jer. sampai rumah dah sejuk. tak sedap. heheheh

rajin gak korang beli barang basah kat pasar kan. akak dah lama sangat tak ke pasar.. nanti pindah rumah, akak pun nak ke pasar borong selayang tu gak la.. baru ler best kan

March 8, 2010 at 9:01 AM

mija ngengada sbb nk dpt adik ker??? kuakakakaka...

pndai laki ko pilih2 barang2 basah eh... kalo laki den xde maknanya..

March 8, 2010 at 10:21 AM

suka rambut baru anak dara ang... cantik.. wei.. kemain lg nikmat hirup teh ais tuh.. sedap la wei... musim panas skang ni asyik nak minum manis n yg sejuk jer kan..huhuhu... kemain lg bebudak tuh mkn roti canai n 1/2 boil egg...
rajin ko ke pasar kan.. sure ko rajin masak ni.. aku huhuhu.. kalo ke pasar tunggu balik kg jer la...

March 8, 2010 at 12:36 PM

CEH...kuang asam jek sape2 yg ckp mija ngade2 nak dpt adik tu...lambat lagi wei...lepas bulan 6 ni baru proses betul2....wakakakakaak (malu i)

March 8, 2010 at 12:53 PM

wehh...sib baik aku tgk roti canai si mia mkn tu x kebulur wakakaka...
rajin nya ko ke pasar eks...aku dah berkurun lama x pi pasar ...mmg dasar pemalas yarabbi..

March 8, 2010 at 1:05 PM

pandai anak ko mkn telur separuh masak eh..anak aku? xnak nyer..

March 8, 2010 at 4:39 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy