Friday, March 18, 2011

lieyalatif suke pizza ape?!~


.....aku mls tol nak masak skrang nie...tapi barang basah dlm peti ais ade...abis laa keras kejung ntah bile aku nak masak huhuhuhu......kalo malas, ape lagi calling2 dominos ajek ar......kiteorg ni leh jadi duta dominos gamaknye..seminggu sekali wajib order....senang..call2...tau2 dah sampai depan umah......semalam rezeki bile dpt free pizza sebab katenye kiteorg regular customer kikikiki....alah dpt free pizza banana kaya ni hah.....sedap wei!! aku suke pizza ni...manis2 gitu kan...kalo order ala carte pizza banana kaya ni harganye rm4.80....





makan panas2 mmg masyukk woooo!! berebut2 ngan mia mija....



ni wajib aku amik kalo order dominos...
mmg akan amik spicy sambal nie...garing2 jek ikan bilis die...sodap!!~




tekak melayu kan...pedas2 gak aku cari hahaahahahahah






nie plak peberet si mia mija....seafood delight!





mia mija biase laa korek isi ketam ajek....biasenye dieorg boleh abis kan 2 keping sorang





mlm tu 3 keping mia mkn....1 yg banana kaya, 2 seafood delight......





mija lak mkn 2 keping jek...tangki die kecik...ngade2 pun yeak..mkn jek main2....nak kene marah ..gertak baru laa abis....






putrajaya tgh meriah ni ngan pesta belon panas.....mia dah bising nak pegi sebab nampak dari balkoni umah semalam kan......aku ckp boleh nak pergi, tapi kite tgk dari dlm keter jek..sebab aku mls nak jalan panas2 tuh...huhuhuhu.....






**catatan preggy : mlm tadi aku dok google pasal teknik2 bersalin, tanda2 bersalin..almaklum laa dah 5 tahun kan pencen meneran......pastu pasal braxton hicks.....ish kene alert nie.....sebab ikut pengalaman aku, aku ni jenis bukan pecah air ketuban dulu...tapi akan rase sakit dulu.....dah lupe dah camne nak kire n catit tempoh contractions tuh......huhuhu...risau!!~














27 celoteh sahabat

moning lieya..

ya allah terliur kty nengok pizza pisang tu ..cam sedap giler..rasanya .

March 18, 2011 at 9:08 AM

aku pun suka dominos dari ph lieya.tp yg pizza pisang tu lom penah rasa lg.

March 18, 2011 at 9:22 AM

eh...pizza pisang yer....tak pernanh try lagi...harus erjah dominos nie....heheh

March 18, 2011 at 9:29 AM

kak nurul pun duta domino jugak sebab sekali beli 6 set yabg besar hehehehe..adik nurul 1 set tu khas untuk dia sorang hahaha

March 18, 2011 at 9:54 AM

pernah makan pizza pisang coz meka antar lewat, dpat pizza tue free... kami kalo order dominos, mesti ambik aloha chicken, ehhee

March 18, 2011 at 10:09 AM

belon panas? menari tu...

March 18, 2011 at 10:10 AM

wah2... jd duta dominos ye ko nih,best tuh... sampai dpt free pizza lg ek

aku suke dominos nyer piza yg nipis rangup tuh hmmmm nyum

March 18, 2011 at 10:16 AM

eh aku pun dah lama x mkn dominos ko....kebetulan dkt2 ngan umh aku ada dominos bru bukak...time lalu jek perut kenyang so x jadik nak order hahahaha...

weh aku plan nak pi pjaya tgk belon panas tu....tingin nk bwk bebudak nih...

March 18, 2011 at 10:21 AM

wahhh...tayang pizza nampak..ngeee...

lia x penah lak try domino's ni...biasa pi pizza hut jer...sekali sekala nnti klu t'jumpa nak try juga lah....

huhh..bila due makin dekat ni mmg mcm yg difikirkan...seram..takut...risau n mcm2 lah....x per lieya..relax jer..insya'allah semuanya ok...

p/s:syoknya klu dapat tgk belon panas tu kan...tp jauhnya kami nak pegi..cuti sekolah merap kat umah jer...baba busy...sob3!!(erkkss...sessi meluah perasaan plak....sori..iklan je nih...ngeeee)

March 18, 2011 at 10:34 AM
Anonymous

Akak pun suka domino Lieya..kalau balik Seremban wajib calling2 Domino sebab dekat bangat ngan rumah...tapi tang pizza pisang tu belum pernah rasa pernah nampak promonya

March 18, 2011 at 10:48 AM

lieya...terliur tgk dominos ko ni..
kat umah aku..sume orang kampung..so nak makan pizaa ni memang idaklah..
itulah..belon panas kan..rasa nak g je..huhuhu..

March 18, 2011 at 10:56 AM

ermmm sedapnye pizza...

March 18, 2011 at 12:09 PM

Lieya

Domino, akak tak pernah makan sebelum siyuyi kenalkan.first time makan dia bagi akak rasa piza pisang.mulanya akak cebik je, dia cakap mak cuba dulu, baru tahu.

dah cuba. memang mantap, lemak manis berkrim.Lieya makan sorang je tau.cian akak.

March 18, 2011 at 12:41 PM

kt bwh opis aku ni ada domino's pizza..tak lak aku tau ada banana's kaya ni..wajib ar aku cuba..thx lieya bgtau..

March 18, 2011 at 1:05 PM

kalau ler domino tu ada kat kluang lieya...harus sekarang gark aku telefon ko....nie, ada kat johor jer...adeh...

wah....dah start erkk belon panas..
next week ada matta fair kat johor..cam nak terjah jer...

rileks lieya..
rajin2 cari info pasal tu k..
sampai masanyer nanti..sure ko boleh buat punya. almaklum 2 dah keluar dari perut ko tu...

March 18, 2011 at 1:11 PM

cedapnyerrrrrr bak mai la siki lieya oiiii..hehehehe..
nie nak tanya lieya bila nak bersalin ingatkan dah bersalin dah???

March 18, 2011 at 1:15 PM

aku pun suka yg ada pisang tu lieya...aku suka dominos lg dr PH... km kt p.8 ni selalu gak order mkn time lunch kt opis...

March 18, 2011 at 3:05 PM

i pun kalo makan pizza nak yg rasa pedas2 sis...mmg kita nie tekak melayu kan...

kalo dah 5 tahun berlalu mmg agak2 lupa skit kan sis hal ehwal bersalin nie...tapi syukur dah ada experience...insyaAllah when the time comes u'll be ok...

March 18, 2011 at 3:12 PM

amBOii kak.. sOdap nyER piZZa tu..eh kak mCM ne nak orDEr putrajaya nih punYer ek?? tak reti ar shA..huhuhu

kAK beLon PanAs tu tak Terbang2 sBB aSIk ujan jeRK petang2 nih

March 18, 2011 at 3:36 PM
Anonymous

pergh! kalau lieya dah 5 thn pencen meneran..MDT ni dah 8 thn..tsk!

March 18, 2011 at 4:02 PM

wohhhhhhh!! apsal tetiba nampak sedap giler pizza pisangg tuh..adehhhhhhh!!!

March 18, 2011 at 4:15 PM

baru je aku berangan nk mkn dominos ko dah up citer dominos. aku suker yg double cheese ke apa tu. yg based dia nipis ada cheese. fuhhh sodapnyerrrrr. bagus mia. aku mmg suka tgk anak2 ko makan. elok je makan..tau2 abis. cam echa..brterabur je lebih.

tu la kan, dah lama x beranak lupa plk cara nk meneran kang. haku ni pon kalo peknen sok, byk nk kena study balik ni. kira mcm 1st time la plk

March 18, 2011 at 6:25 PM

regular customer tu...serius skrg dominos dah sedap..lom penah rasa lagi pizza ada pisang

March 18, 2011 at 11:40 PM

hai akak!! wah beshnyaa!! sini xde dominos tu kak..pizza pun ala2 kureng jerk sodapnyaaa...prefer kfc jugak1! tegar!! tegar!!

psst: saya pun google gak kak..xpernah deliver normal ni..camane nak tahu rasa sakitnyaaa..saya pun jenis bukan de tanda dulu...sakit dulu...ramai dah deliverrr..debowww


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

March 19, 2011 at 7:20 PM

wa...pizza...i like....1st time tau psl pizza banana kaya tu..

suka yer mia mkn pizza tu smpai 3..bagus bagus..pndai makan...danish pun suka giler pizza...paling byk dia makan 2 kepinglah..

lagi sikit je lieya nk bersalin kan..sy doakan smeuanya dipermudahkan..mesti bila tiba saat nk bersalin tu mesti skill nk meneran tu igt balik..mcm sylah dulu..heeeeee

March 19, 2011 at 11:28 PM

bestnyer dh lama x makan pizza....lieya menghitung hari akak baru je habis pantang.....dpt bb girl lg....

March 20, 2011 at 11:16 PM

aku tiap2 minggu mkn dominos ko. stayback opis kerja order le dominos.
fave aku. classified chic. coz dia x letak pizza sauce. dia letak garlic cheese sauce kot. sedap kooo..
sampaikan order pizza jenis lain pun aku tukar sauce dia letak garlic cheese sauce tu.
u shuld try.
shahnun & hardy pun suka.

March 23, 2011 at 10:57 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy