Wednesday, May 9, 2012

wordless wednesday ~ xpadandenganumur1tahun




WW arini ~ xpadandenganumur1tahun
udahle dalam umah pakai kasut, mkn pun eksen takmo bersuap....hihihihi



(acah jek, mama yg notty bagi dayyan mkn sendiri sbb nak bagi die dok diam...omak ngan apaknye nak melantak asam pedas nenek melaka masak shedapp!)






*video dayyan kene cucuk setahun*





** malam tadi bawak dayyan pi potong rambut kat saloon kikiki nanti aku up entry pasal tu yeak....sentapatimaknak sbb ngan aku potong kemain tak dok diam, tapi ngan amoi saloon tu baik tak gerak2....ewah2!!...






30 celoteh sahabat

geram nengok pipi labuh dayyan..snap sipi2 pn tetap nampak..hihi

May 9, 2012 at 9:05 AM

baru nak cakap rambut mcm gegirl. dah potong rupanya.

May 9, 2012 at 9:17 AM

siyes geram sgt tgk aksi2 dayyan kat sini lieya..hehee comell sgt!

pndai ke mamam sndiri tu...acah je ye..habuan omak nak makan dgn aman..hehee

May 9, 2012 at 9:33 AM

rambut dayyan dh kena potong yek...mesti hensem...hehehe

May 9, 2012 at 9:36 AM

apa dayyan buat sumer comel di mata aku...hehehe...geram ni..

May 9, 2012 at 9:40 AM

wah..dia dah besarlah..tjuk gambar rambut baru skali tau..

May 9, 2012 at 9:53 AM

pandai omak ko erkk
nak duduk tawaduk makan asam pedas nenek
dayyan suruh makan sendiri
keh keh ekhe...
takpe dayyan
jadi anak lelaki kena berdikari lebih sikit

May 9, 2012 at 10:01 AM

Baik sopan jer dayyan mkn tak sepah2 nasi tu...hehe... alahai cedapppnyer lauk dayyan makan...:)

May 9, 2012 at 10:10 AM

kecik2 makan x mau bersuap biler besaq nak bermanja suruh suap...my son gituew la terbalek suda ngeee

May 9, 2012 at 10:11 AM

pandai dah dayyan makan nacik yer....comei sgt!!!!!

May 9, 2012 at 10:44 AM

dayyan kene makan sendrik sbb mak pak nk khusyuk makan asam pedas, hihihihi

May 9, 2012 at 10:56 AM

abes la kecah2 umh nenek nyer ek...heeeeee

May 9, 2012 at 11:03 AM

takpe dayyan kecahkan umah..janji dayyan nak makan ye..hihihi,, :)

May 9, 2012 at 11:10 AM

hamboiii eksennya dayyan...kemain lagi yekk makan suap sndiri..hehe

May 9, 2012 at 11:16 AM

steady aaaa dia tak nangis!
baru lah macho kehkehkehkeh....

May 9, 2012 at 11:19 AM

heheheh msti makin ensem si dayyan dh potong rambut yek

May 9, 2012 at 11:26 AM

lieya.. anak akak si uzair tu lagilah.. tak pernahnyer tenang kalau gunting rambut.. mesti melalak macam kena lepuk.. geram je.. tak kira akak yg gunting ke atau saloon.. haish.. geram..

May 9, 2012 at 11:41 AM

gedek2 potong rambut yea....
mcm mane la rupo eh....
hahahaha nak kasi dia diam cam ni jer la kak...syiok dia mamam sorang2 hahhaha

May 9, 2012 at 11:59 AM

awatif pun lieya skang makan mmg takmo b'suap sgt..suka suap sendiri hhhuuu..

masalahnya banyak ke lantai dr mulut..

eh..tak sabor nk tgk muka dayyan dgn rambut baru!mesti lg encem :)

May 9, 2012 at 12:11 PM

ahahha x menahan tgk dayyan nie
aah lah lieya x padan ngan setahun ekek
pakai kasut tuuu ekekek
adehhh sabor aje akk nie ;)

May 9, 2012 at 12:22 PM

dah pandai memang gitu gayanya....
mesti hensem dayyan...

May 9, 2012 at 12:56 PM

Amboi Dayyan.. pandai dia yer bawa diri.. tak nak kaco mummy dia makan.. hehehe.. so cute.. :)

May 9, 2012 at 2:13 PM

mat saleh! dalam rumah pakai kasut..ahahahaha

dayyan syiok amoi potongkan rambut dia..ahahaha

May 9, 2012 at 3:02 PM

amboi mak apak, nak makan punya pasal, sanggup bagi dayyan makan sendiri...taktik kotor nampaknya!

May 9, 2012 at 4:20 PM

Terkangkang ko dayyan..myegat asam pedas nenek darat...

May 9, 2012 at 5:51 PM

hoho dayyan dah besar kan... hehe

May 9, 2012 at 5:56 PM

mesti amoi tu comei kan dayyan...hihi

May 9, 2012 at 6:53 PM

mama nk ptg rambut dayyan kena dressing ala2 amoi..haha

May 9, 2012 at 9:08 PM

betul kalu bg mkn sndiri dia senyap sng kita nk mkn..dicha pun mcm tu

May 10, 2012 at 11:20 PM

ooo lieya layan asam pedas tinggalkn dayyan makan sorang ye. mesti asam pedas tu sedap sampai lieya tak sabar nak makan tu : )

May 12, 2012 at 1:02 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy