Wednesday, May 2, 2012

wordless wednesday ~ dik, pakai braces nak?..



WW arini ~ dik, pakai braces nak?
udahle gigi lambat keluar, bile dah keluar senget lak tu....kikikiki
rakan2 seangkatan dah penoh gigi depan dah....



moh layan si gedek2 bersiram...mase ni kat corus paradise teman mama kursus...kemain pandai calet ubat gigi n gosok gigi hihihihihihi










** sedikit kelam kabut arini sbb byk keje menanti, almaklumlaaa lame noo cuti.....arini kene fokus siapkan kerja..pheww!~







36 celoteh sahabat

Pandai dayyan...mana dah kalut tu..keje banyakk..
Buat2 lieya...puluh2.. Hehehe...

Surirumah punya keje takde saper pantau..

May 2, 2012 at 9:06 AM

hahahha gigi senget pun cute apaaa....

May 2, 2012 at 9:17 AM

ahahahaha..ok lah tu, ada jugak gigi nya..anak saya si Zayyan tu, 23 hb ni genap setahun...sebatang gigi pun takde lagi!

May 2, 2012 at 9:25 AM

ahak2 zalim je mama, gigi susu takpe senget skit... comel pe gg si ensem boy tu....

May 2, 2012 at 9:45 AM

lagi lah senang dia nak makan sis :D
nak tergelak tgk dia lepas dah calit ubat gigi..
berus gigi tengok cermin ok hehehehe...
chomei!

May 2, 2012 at 10:12 AM

gigi senget pun tetap comel...:)
nnt gigi dayyan byk gigit pipi mama yer...hehe

May 2, 2012 at 10:19 AM

alahai...segala mak nenek video mmg aku tak dpt tgk sbb ofis block!! rugi tak dpt tgk dayyan...comel la gigi dia senget tu...

aku pun kelam kabut hari ni...huhu...

p/s: corus paradise tu tmpt aku jumpa laki aku...hehe..

May 2, 2012 at 10:27 AM

Gigi senget tu pemanis tau...

May 2, 2012 at 10:46 AM

ala tomeyynya dayyan melalak...smpat lagik mama snap pic yer..kcik2 dah pndai gosok gigi..hehe

May 2, 2012 at 11:11 AM

hahah, kenat ko siapkan pakai showercap tuk dayyan yer.. hahaha

May 2, 2012 at 11:22 AM

gigi senget pun cute la dayyan..cumil je..

May 2, 2012 at 11:30 AM

lama nau nunggu pn tanah punya entry :)

sekali tgk si gedek2 bersiram dgn shower cap..comel sgt lah!

ye ye aje lah dia gosok gg hhhaaaa

May 2, 2012 at 11:30 AM

kalau tak silap sy, kalau budak2....baru tumbuh gigi...dia leh sama kan gigi , dengan menolak gigi mengguna kan lidah. kene buat selalu..sy pernah tebaca kat majalah rasanya....tp budak2 mana la reti nak buat kan...:D

May 2, 2012 at 12:14 PM

ahahah x tahan tgk gedek2 seksi macam nie .. adehhh
ehh dikk tu dayyan masih kecik .. x per nanti dia akan jadi cantik balik bila tumbuh semua gigi dia .. ;))

May 2, 2012 at 12:34 PM

ekekekek..

cute je aksi dier tu kan..

May 2, 2012 at 12:47 PM

sama cam sayyidah...gigi bawah dia senget2...huhuhu...gigi abg dia elok je pulak

May 2, 2012 at 12:50 PM

pelan2 nanti tumbuhlah gigi dayyan tu...hehehe..gigi fizi pun dh tumbuh byk batang dh..hehehhe..:-)

May 2, 2012 at 1:01 PM

senget dia mcm disusun lak kan

May 2, 2012 at 1:09 PM

lambat kuar lambat rosak kan sayang....
aeish pula gigi depan ada jarak..aduh dah tak cantik bila senyum ha..ha..

May 2, 2012 at 1:12 PM

sabor je mama ko ni..ada dia nk pakaikan braces kt gedek2.. hahaha lawak tul. xpe..nnti ganti gigi baru, elok la tu nnti.

May 2, 2012 at 2:13 PM

takpe lelaki tetap hemsem...hehe..
dayyannnn...dh pandai gosok gigi ke?...hihi

May 2, 2012 at 2:31 PM

HEHEH..KATA ORG GIGI TUMBUH MCM NI MANIS SENYUMAN...

COMEL MEMEK MUKA DIA...

May 2, 2012 at 2:40 PM

Alalaaa tomei2 cambengnyaa muka dayyan.. tapi cuteeee sesangat.. :)

May 2, 2012 at 2:43 PM

mesti memula tumbuh gigi 1 jerk, peh tu baru tumbuh yg kedua kan.. anak masz pon gigi gitu, tp biarlah.. nanti akan tumbuh gigi lain kan.. sweet per dayyan ada gigi gitu.. hehe

May 2, 2012 at 3:00 PM

comelnyer dayyan dah tumbuh gigi yer

May 2, 2012 at 3:04 PM

amboi kemain luas lagi dayyan buka mulut nangis.kenapa tu kena raging ngn mama ye

May 2, 2012 at 3:49 PM

malu la nak komen sbb sy br je buat blog2 ni.

May 2, 2012 at 4:18 PM

Comei je dak dayyan ni...gigi senget tapi tetap hencem la dayyan..

May 2, 2012 at 5:43 PM

sama macam gigi Dhiya.. senget! ekekekke

May 2, 2012 at 5:46 PM

heee..kiutnyaa..

May 2, 2012 at 9:46 PM

xper la lieya gigi susu jerk tu...nnti tumbuh gigi kekal mesti elok...firas dah 10 batang gigi,atas 6 (termasuk geraham) bawah masih statik 4 btg...makin laju makan biskut skrg nih... :)

May 2, 2012 at 9:48 PM

hehehheeh..comel giginya....xpe tu br gigi susu..nnti gg kekal mesti cntikkan

May 2, 2012 at 11:19 PM

anak akak blm ada gigi pun walhal dah nak masuk setahun minggu depan. org dok tanya dia je mana gigi. hehehe...

May 3, 2012 at 5:10 AM

tggu kuar penuh baru pakai braces..hehehhe

May 3, 2012 at 8:31 AM

comellah gigi dayyan tu lieya..cute jek..

May 3, 2012 at 9:34 AM

kwn awak dah 7 btg 4 atas 3 bwh..
mak ko gelabah baru 1 kuar senget dah smpan wit nk wat braces..keh2

May 3, 2012 at 2:16 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy