Thursday, November 8, 2012

thursday ~ random photos

salam kamis salam thursday semuaaaaa!!! amecam, next week cuti umum berderet2....korang dah siap2 apply ke cuti 12,13, 16 tu so dpt le direct semgu  ...ramai gak kat opis aku ni amik termasuk le bos aku sbb die kan singh, op kos die sambut deepavali heheheeheh (uhuuiiiii!!!...gelak jahat nie) ...ye laa cuti sekolah lagi pun kan, time ni la nak bawak anak jengjalan....aku tak amik laaa...amik cuti senin jek kot....nak lik johor sabtu ni sbb kazen kawin...biasaklaa i kan tukang sponsor kek hantaran so misi nak menghantar kek la ni heheeehehehh.....eh meh le layan random photos yg ade arini...




*
*
*
*
*
*
*
*
V







  • ingat senang ke jadi kakak pada gedek2..... mmg besar dugaan jadi insan bername kak mia nie.....nengok le tu, kakak tgh buat ulangkaji, si adik plak gigih mengkuda2 kan akaknyer2....



  • peristiwa 2-3 minggu lepas kot....ade jamuan farewell kat opis aku .... haaa yg ala2 amitabh bachchan tu le bos aku.... dah lame woo aku jadi PA die....start aku posting ke kkm la gamaknyer...so far aku penah jage 2 bos jek laaa...due2 tu bukan melayu....bos aku ni baik...baik sbb sporting n kalo raye bagi duit raye yg banyak kat aku hahaahahahaah..markah lnpt pun mesti lebih dari 95...cayam bos!


  • aku mmg bini yg kejam sebab pakse laki aku makan salmon mentah hahaahaha....tekulat2 muke menelan hahahaahaha....nak buat camne, bini peminat tegar salmon mentah...laki plak tak berape berkenan.... eh siyes aku suke gile salmon mentah atau bahasa kurang jijiknyer raw salmon nie....kalo bagi laa sekor ikan salmon sure aku leh lapah abiskan sorang2 hahaahahaha



  • budak ni mmg banyak kurang asamnye.....aku tayang nenen nak bagi die minum...die plak sebok suh menan anak patung akaknye yg menenen...beriye2 tonyoh patung tu kat aku....kuang  asam ko dik! sambil tonyoh sambil dayyan cakap "numm...numm..." hahaahahah


  • kejadian jumaat lepas....si gedek2 kepoh2 tak kasi aku gi keje....sori la dik, mak ko takde share saham dalam ini company heheheeheh

dah abis! pi wat keje pi!







** arini sekolah rendah mia buat "day without school uniform" so leh pakai baju bebas le n bawak makan2 sikit tuk ade jamuan akhir tahun.....






37 celoteh sahabat

hari yang dinantikan oleh akak... suka random photos lieya... paling best si gedek kasi nen kat patungtu. mukanyer memang nampak nakal sesangat... geram...

November 8, 2012 at 9:08 AM

hahahaa..cian kak mia kena jd kuda ye..tp comel je dayyan wat gitu. to mia : sabar ye kakak mia..kikikii

November 8, 2012 at 9:09 AM

selamat bercuti lah kak...ieyda xcuti pun..
amboi baik hati nya dayyan nie bg baby doll tu nenen hak mutlak dia...

November 8, 2012 at 9:29 AM

hahahahaha...sabar jer la tgk gelagat gedek2 suruh anak patung tu minum nenen ko...kalau la tiba-tiba anak patung tu hidup mau terkejut dia agaknya...

November 8, 2012 at 9:34 AM

haaaa..dress kita tu sama la dear. cuma tang kat tangan tu je yg nampak lain. hehehe.
wah2..ni kira PA kesygn bos la ni ye, markah gempak tu. :D
dayyan saya pun sama gak wak, suka men kuda2 camtu kt kakak dia. selalu je buli kakak dia. kihkih

November 8, 2012 at 9:42 AM

hahahah... ko soh anak patung tu isap dayyan???

November 8, 2012 at 9:42 AM

Salmon mentah? ....saya xmkn jugak huhu!

November 8, 2012 at 9:55 AM

kemain langsing ler lya ni...
suka tengok dayyan comel jer mengkudakan kak mia yer...

November 8, 2012 at 10:07 AM

nak tgk gambar nenen....




>_<







larik!!!!!!!

November 8, 2012 at 10:17 AM

ahhaha same macam sabrien dan amanina dulu .. zahrien selalu kudakan mereka ahahha
lucu kan .. ko sempat snap pic niee .. akak x sempat pun nak capai !

salmon ! huwaaaaaaaaa kalau akk mauu nangiss sambil makan ekeke ;)

November 8, 2012 at 10:51 AM

heheheh nsb lah kt umah aku takde bdk yg besar baya2 mia mija kalu tak msti dh dikudakan oleh aiyan gk... heheh

untunglah ko dpt bos yg baik spoting plus tak kedekut...

aku mcm kak nieza gk... nk tgk nenen tu... heheheh

November 8, 2012 at 11:01 AM

Semua tu mula2 ada hati nak komen satu persatu pix. Tapi tak jadi. Terus nak komen...

Emaknya...dress purple itu sangat cantik. Sesuai dengan emaknya:)

November 8, 2012 at 11:03 AM

aku amik cuti seminggu..aku mau pegi seberang lautan tanpa menyeberangi laut..kau tunggu jelah entri aku nanti ye..muahaha..pastu..aku sambung training 2 hari..so, 21 hb baru aku masuk opis..yabedabedu...

November 8, 2012 at 11:08 AM

Ske tgk leiya ... Anak tiga cantik je... Jeles

November 8, 2012 at 11:46 AM

akak cuti panjang lieya jgn mare...nak ke johor juga....
slim dah skrg, jeles ni he..he..

November 8, 2012 at 12:01 PM

amboi dayyan.. tak bagi mak nyer keje ye...

November 8, 2012 at 12:21 PM
Anonymous

he he he layan ajelah ye

November 8, 2012 at 12:24 PM

sib baik kakaknya penyabar ek sis....
tapi kalo tengok muka dayyan....
memang cair lah tak leh nak marah....
nak nak buat kelaku yg funny...
cam bagi nenen tu kat doll hehehehehe....

mama dayyan gorjes...
sbb tu tak leh gi keje...
kena berkepit dgn dayyan jer :)

November 8, 2012 at 12:28 PM

Hhheeee...so funny la dayyan..main kekuda ngan kasi nenen kt ko tu mmg takleh buat apa hhhhaaaaa...

Ko ambik cuti lama?sonok lah ye...

November 8, 2012 at 12:50 PM

salmon mentah tu, kalau dpt kat sayam saya goreng tepung dulu..bahahaha

Eh, singh sambut deepavali ka? kah kah kah

November 8, 2012 at 12:51 PM

heheheh..

sama je ngan dak irfan dulu2..
skrg kuda2 kan abahnya pulak..

kelakar la dayyan nak suh nenenkan patutng kakaknya tu.. ahahhaha

lawa la dress..

November 8, 2012 at 2:06 PM

cantik dress ko lieya... sgt matching ngan tudung.

sian kak mia ko dikuda2 kan.. tu la, dlu dayyan kecik ler le kakaks buli, now turn gedek2 buli kakaks

November 8, 2012 at 2:16 PM

lawo bj pepel ko...bli ktne? mnggu dpn aku x cuti pong...cuti dh abes...n kt opis ni rsnyer aku jek kot yg koje...bos aku pong cuti...what to do...huuuuuuuu

November 8, 2012 at 2:32 PM

salam dak dayyan nak ikut tu...bawak la mama g koje....mesti syokk kan cuti lelama....

November 8, 2012 at 3:12 PM

geram tgk si dayyan ni...comel sgt...

kesian kakak mia mija kena buli ngan dayyan ye

November 8, 2012 at 3:12 PM

Arini nieyl lewwat BW blog akak...sori yea kak..hihi~hambai2...garang nyer la picture yg last tuh...geruuuunnnn...hihihi

November 8, 2012 at 3:22 PM

dayyan oh dayyan, ko ganas ker, ko nakal ker, ko suka buli kakaks ker, ko nangis ker, ko tetap jadi hero pujaan malaya lah..... hehe

November 8, 2012 at 4:15 PM

Hahaha...isteri yg kejam. Tapi ikan tu sedap la..abg azwan ckp ikan tu dia rendam dulu air panas..hehehe..al maklum ar mantan pekerja sushi king..

Dayyan..perangai ko sama dgn tasnim nak bg nenen kat bear dia..mmg kurang asam...

November 8, 2012 at 4:23 PM

sampai ati dier suruh cik abe dier mkn gakk salmon tu...memang tabik spring ler kat lieya...leh mkn ikan tu....k.azue punyalah banyak kali try...tp x leh jugak masyukkk.....yg kelakar kann....kitorg beli kat carefour tu...ummi k.azue siap grillkan dulu salmon tu....baru makan...wakakaka...rugii katanyaaa x mkn....

November 8, 2012 at 4:53 PM

dayyan semakin notty ye....wakakkakakakkaa boss ko singh rupanya! hehehehehhehehe

November 8, 2012 at 5:25 PM

kekadang ek bos bukan melayu ni lagi berbudi bahase kan dari bos melayu ni...tpi ade jugak yg kuang hasam..hahahah

aritu penah try sushi cap giant punye sbb konon2 test la dulu sebelum gi makan kt sushi king..tpi tak menepati piawaian tekak la lieya..terus sampai skang ni takde terliur pun nk makan sushi ni...

November 8, 2012 at 5:34 PM

Baik bos lieya, bg angpau manyakkkk.
Random photo wajid ada gambar dayyan

November 8, 2012 at 6:00 PM

cian kakak.. adik dah lah bolat. hehehe

November 8, 2012 at 6:02 PM
Anonymous

js tak cuti...ada sesapa nk belanja mkn ke?...hihi..

***cian si kakak kena buli dek dayyan...^^

November 8, 2012 at 9:00 PM

alahai..gedek2 gak best kan... semua mesti layan dia.. mesti dia ni cute sgt kat luar..comel je nampak..

November 9, 2012 at 1:09 AM

seb baik kakak mia baikkan dayyan.. rela je di kuda2kan si adik.. hehe..

November 9, 2012 at 9:50 AM

Gambo last sekali tu dalam bilik Mia & Mija yer? comeyynyerr sumer pink gituu.. :)

November 14, 2012 at 5:06 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy