Tuesday, January 11, 2011

Galactica Starship, One Utama.....

budak2 ni tak heran aku dah...aku dok syok mkn2...borak2 kat chilis.....papa budak2 ni bawak dieorg main kat Startship Galactica ni.....dah lame tak bawak dieorg main kat tempat2 camni...last dulu kat kidzsport ..lame gile dah.....so kasi dieorg enjoy main kat sini......nak masuk kalo weekend rm20 sorang.....weekdays plak rm18.......ade 4 tingkat SG nie...aku mmg surender ar nak pi masuk sekali...tempat die tak sesuai tol ibu2 membuyung nak pi temankan....kalo kidzsport tu okey la jugak...tp kat SG ni tangge nye mmg leh terberanak kalo aku nak panjat same....ha ha ha.....



biase ar..eskrim wajib sbg upah....


gediks mia mija......




biase ar kene di tag2 ....



laki aku ckp, belum start main mia dah bantai muntah...mane taknye bekpes roti telor sekeping tu die sorang jek bedal ...aku dah bising2 tak kasi die abiskan, takut muntah sebab nak main tempat2 camni... tapi die sebok ckp lapo...sekali kan betul.....belum ape2 lagi dah terbarai ......he he he





eksen tu tak mo main kat bawah ...nak main kat atas2 nun......




kemain suke anak aku kutip bola byk2.....



penoh kan bakul hah...



ntah ape bende alah ni gamaknye.....




main campak2 ...




haa ni kat tingkat atas...ade senapang gitu....so kutip bola kat bawah tuk dijadikan peluru, pastu main tembak2 hah....





mija suke ar...die kan brutal....




gigih masukkan peluru.....he he he




peluru dah abis, pi turun bawah balik...kutip bola lagi.....jenuh laki aku ikut...cube kalo aku...mau mlm tu jugak aku teberanak ni heheheeheheh





gigih penohkan bakul ngan bola ...




bola dah penoh sebakul , panjat ke atas balik tempat senapang tuh....


ape lagi !! sambung main tembak2....he he he....mlm tu tdo lena dieorg...penat sgt gamaknyer.....



aku perati dari bawah jek......sayup2 tgk mia mija main kat atas nun......pakkan jek OU ni jauh gak laa dari umah aku, kalo tak leh gak gi sini selalu.....sbb mase main kat sini, mia mija dpt ramai kawan baru...budak2 kat sini berani tegur ajak bekawan...sonok ar dieorg......







**catatan preggy : semalam si mija dok pegang2 perut aku....(utk makluman die mmg tak rajin berkomunikasi ngan baby dlm perut ni mcm mia) so semalam mase die dok pegang2 tetibe baby tendang...die rase laa ...terus ckp "eh mama, baby tendang laaaa...jaja rase"......teruja gile muke die.....then siap ckp kat perut aku 
"baby nape tendang2, ni kakak jaja ni, nanti kite main same2 yeak"......auwww mak touching okey bile die  bahasekan diri die kakak jaja.....ohhh....ohhhh.....my baby jaja dah nak jadi kakak dah...sob sob....(emokan!!)


















32 celoteh sahabat

lieya.. seronok layan anak2 kat tempat macam ni.. tapi akak yg tak membuyong ni pun tak larat nak ikut diorang.. huhuhu.. penat.. mesti papanya jelah yang kena layan.. akak dok goyang kaki jelah...

January 11, 2011 at 9:20 AM

mmg suka la budak2 dpt men camnikan... sonok tgk depa main....

January 11, 2011 at 9:21 AM

permainan camni bagus untuk minda kanak2 yang penting dapat ramai kawan..

January 11, 2011 at 9:24 AM

wow... header baru!

January 11, 2011 at 9:40 AM

alahai touching okeh dgr mija ckp camtu..biase bebudak nih cam jelez kan..ni da tunjuk nk menjaga adik..kalu dilla pun terharu..

sonot tgk bebudak nih main..mmg bez giler playland nih...

January 11, 2011 at 9:41 AM

Seronoknyaa tgk 2 beradik nie dpt main.. tak ingat dah yer kat mama dia yer..hehehe.. tak per mama nye leh rehat2kan diri laa yer.. :)

January 11, 2011 at 9:50 AM

best nya naak2 dara nih ye...x penat ke??aku yg tgk diorng main nie pon dah semput nengok hahahaha....wahhhhh korang mkn x hengat...sonot ada BFF cam gini..tpi BFF aku suke dok lepaking kat umh...leh la borak2 sambil baring2 hahahah

January 11, 2011 at 9:58 AM

memang bleh terberanak kalau duk asyik panjat turun panjat turun nie...huhuhu......sweet nyer jaja bahasakan diri kakak....dah besar dah dia...

January 11, 2011 at 10:44 AM

mmg lah tmpat mcm ni budak2 suka...kalu dr pg smpai malam duk situ pun sama...

kejap je kakak jaja dah besar...touching dgr ayat dia..

January 11, 2011 at 11:14 AM

budak2 dapat gi tpt camni mmg suka..
aku kalau bawka diorg gi tepat cam..mesti makan 3 jam jugakk..

oh kakak jaja:)
cemana la kalau aku preggy...abang amjah niii...ekekeke

January 11, 2011 at 11:17 AM

fuh..mmg seronok ler diarog lieya
main tak hengat punyaaaaaaaa

January 11, 2011 at 11:25 AM

walaupun ou tu dekat ngan umah aku..
tp ya ampun..tak larat ok nak jamming2 situ
dah lain mcm crowded nyer.
selalu aku bwk suri pun kt kidsport midvalley or bangsar village je..kalu kat bagnsar village ok..sbb tak ramai orang..hehehe
itulah tersentuh hati tgk bby dah jadi kakak..oh bila lah suri nak jadi kakak yek..ehehhe

January 11, 2011 at 11:25 AM

mmg seronokkan tgk bdk2 main..nape la masa kita kecik lum ada bnda2 nie kan??sgt jeles di situ..hahaha

January 11, 2011 at 11:31 AM

seronok sbb de geng..
anak ai, salu je tarik mak masuk skali, kalo kt open pun.. ai sama naik la tgk die n tunggu tepi tu..
pyh sket nk start kawan, tp kalo dh leh kawan, x mo balikkkkkk plak.. haishhhh!!

January 11, 2011 at 11:46 AM

Seronok layan budak-budak pergi situkan. Tak delah memberhaya cam kat taman permainan.Lieya ko layanlah sebelum rest panjang nanti.

January 11, 2011 at 12:22 PM

mau tak nya anak2 u enjoy dpt main kat sini...tgk pun dah best :)
so sweet "kakak jaja".....

January 11, 2011 at 12:38 PM

ekeke..dh smp time baby jaja jadik kakak jaja. jeng jeng jengggggggg

January 11, 2011 at 1:04 PM

wawhhhhhhhhhhhhhhh..

bagus la kakak jaja nie.. hehe.. senang hati kan dengar anak cakap camtu.. :D

January 11, 2011 at 1:32 PM

bestnyer.. kalau kita bawa anak main kat tempat macam tue.... angah rajin gak kalau berjalan gi OU hehehe....

suka tengok jaja kata macam tue

January 11, 2011 at 1:44 PM

gigih betul simia n simija kutip bola yer....:)

cttn preggy:lieya tetiba akak pn emo jgk.....sob...sob...sob.....

January 11, 2011 at 2:21 PM

harus la miamija x heran kt ko dah lieya. dah nmpk tempat main sebesar-besar alam tu depan mata. kekeke. nsb baik tringat SG ni kan. dpn chili's je. kalo x jenuh ko nk menapak ke kizsport kt old wing tu.

mija dah ready nk jd kakak la tu. yer la kan..rasa trharu plak rasanya, dah nk jd kakak.

January 11, 2011 at 2:41 PM

auwww kakak jaja!!
finally lembutt hati ko kak jaja....

January 11, 2011 at 3:01 PM
Anonymous

happy la budak berdua tu ye lieya..anak2 akak pun kalau tinggalkan kat tempat macam ni memang dia tak heran dah kita ada takde yang penting enjoy kan..tapi yang ni mcam best je kan sebab besar tempatnya tu

January 11, 2011 at 3:55 PM

mmg sakan anak dara 2 org tu main yer...

January 11, 2011 at 4:08 PM

budak2 dpt pegi tmpt mcm ni mmg seronoklah dorang..aku baca ko tulis psl jaja pun rasa terharu..

January 11, 2011 at 4:16 PM

touching dgr mija ckp mcm tu tau. yelah, lieya selalu ckp dia mmg emotional sikit bab ada adik ni..

starship tu selalu tgk, tapi bila tgk nk memanjatnya tinggi terus cancel. hehe, nanti nk bawa humaira pergi sini lah..

January 11, 2011 at 5:05 PM

best gak sini eh..dulu penah gi kidzgym tu je kat old wing tu rasanye..

January 11, 2011 at 5:43 PM

main sampai tak ingat dunia ni haha

January 11, 2011 at 7:48 PM

Huis best nyer...la aku plak yg lebey,lom ank aku lg.huhuhu,tp aku lom pnah g sini lg,seronok tgk mia ngn mija main2 tu..

January 11, 2011 at 10:26 PM

hihiii...sgt tacing...nice big sis...

January 11, 2011 at 11:45 PM

mesti mija pun dah ready nak jadik kakak..dah matang dah kakak jaja..tak lama lagi dpt adik

January 12, 2011 at 8:43 AM

hehee...mmg penat kan kalo bawak pi tempat cenggini...hheh..kalo saya kak xde koser nak melayan kesana kemari..hehee..kasik papa dia tenaga lebih skit ikut...tp dah siap main mmg konpem tido sampai ke pagi...hehee...

January 12, 2011 at 5:25 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy