Monday, January 10, 2011

outing wif mak2 dare @ Chilis, OU

kejadian belakaku sabtu ari tu (8/01/11)...first outing di tahun 2011 gituuuwww....he he he....outing sebelum aku beranak pun yeak jugak nie ......kiteorg lepak kat chilis, OU.....cam biase laaa geng bff aku kak mimi, mak yong hirda ngan sham....borak2, lepak2 n gosip2......aku cam biase laa kalo gi lepak ngan dieorg ni en hubby ar tolong anta...selalunye hubby drop jek, kang ptg2 die datang ar amik...tapi kali ni die pun same masuk OU sbb nak bawak mia mija main kat Starship Galactica....tu aku cite next entry yeak.....so jom layan pic2 makan2 kiteorg......sengkak perut aku....dah le bekpes dah pekena roti telor sekeping....pastu bantai lak mkn kat chilis...tapi tak rase bersalah pun sebab membuyot kan.....ha ha ha

*
*
*
*
*
*
*
*
v

jeng jeng jeng....ni aku bawak khas tuk mak2 dare tuh.....sebenarnye aku ade utang adiah besdei tuk dieorg...so sabtu tu langsam bayar utang hehehe...hope korang suke yeak!~



dieorg biase laa ontime punye org....punctual gile2....awal dah sampai.....aku kul 12 baru nampak muke heheheeheh......kat sini ar kiteorg lepak....bagus gak sbb aku tak penah pun mkn kat sini...huhuhu



ni sham punye....


nie plak kak mimi punye....


ni lak aku punye....fajitas combo....mushroom jack namenye...ade beef n chicken


aku punye set dtg sekali ngan tortila 3 keping



haa ni bende yg nak boh kat tortila tu....sapu2, letak2...gulung2...ngappppss!!


ni plak hirda punye....



biase ar kami...sampai jek foods terus snap2 sebelum ngap heheeheheh


aku ngan sham.....



bagus dak daniel nie (budak chilis yg jaga meja kami)....rajin layan kami snap2 gambar....




my sweet bff...




ni plak dessert kami.....sedap nak mampos okey...terkorek2 kami mkn sampai licin.....





cheesecake pun ado....nyum! nyum!



frenship for evar!~




lame gak kiteorg lepak....nak dekat kul 3 baru kuar dari chilis tu....cian org yg beratur tgu turn tu....ha ha ha




makan dan makan lagi...




tempat2 camni biase laa air leh refill ikut suke korang....aku cume mampu refill 2 kali jek...first fresh oren, second refill manggo.....dah buyut camni kejenye asek terkencing jeeeekkk....tak larat minum air byk2 kalo pi jalan2...huhuhu




bil sampai...so tukang kire bil adalah cik puan hirda .....




the bil....


kul 3 kiteorg kuar dari chilis....budak2 ni pun dah abis main, dah bosan ar tu....sebelum kami balik amik gambar dulu ......dieorg terus jalan2 kat OU tu...aku lak gi ikea...ngidam nak mkn Daim Cake yg sodap giler tuuuu....he he he....



nie laa dpt dari mak2 dare nie.....ade FM, cekelat ngan teh.....masing2 kan pi jalan2 ari tu....so ade laa buah tangan.....


yg comel ni hirda kasi...rajin ko mak yong .....cute okey! cekelatnye anak2 aku sebat ...aku dpt tag jek.....elok dah aku lekat kat peti ais...kenangan gitu kan heheheeheh



thanks yeak korang...lepas ni tak tau laa bile lagi nak outing.....aku ngan hirda dah ade baby ...so kene tgu mase yg sesuai ar gamaknyer.......



**catatan preggy : sok aku cuti...nak gi checkup ....aik selalu checkup tak sampai amik cuti pun?...he he he...takde laa, kebetulan pastu nak uruskan hal2 pasal umah kami kat salak tinggi tu.....dah siap 90% so nak pi uruskan api air ngan ape2 yg patut...so alang2 tu cuti jek laaaaaa......












32 celoteh sahabat

ur welcome. tu kira tahap kekretifab aku yg paling terer le tu. mak kan sgt le buta seni ni. sib baik jumpa reben comei tu.

next time, kita pi tgk ko bersalin k? oh x sabarnyaaaa...

sib baik chili's ada buka kat Empire kat subang jaya ko. kot2 mak mengidam molten coklat cake tu kan, dekat le skit nk pi.

January 10, 2011 at 9:17 AM

wahhh.....meriah ye...hehe..

x penah mkn kt chilis lg..hikss..malu ai...

January 10, 2011 at 9:18 AM

bestnya..dah lama x menggedix ngan kawan2 perempuan mcm ni...ntah bila la nak hilang mabuk ni..x tau la..

January 10, 2011 at 9:26 AM

wah...syok tgk korang outing...er, esok johor memang cuti lieya...sempena hari hol sultan johor...

January 10, 2011 at 9:27 AM

seronok kan lieya outing ngan kawan2...anak2 dh besar senang aje.last mkn kt chillis sebelum kawin..huwaa lama giler tak pergi sana

January 10, 2011 at 9:27 AM

bes sgt dpt outing hari tu kan. dah lama giler kita x outing sesama. pasni tggu ko brsalin la plak kot. tggu kitorang dtg melawat k.. x sbr nk tgk shah jr. nih..

sdp giler kan molten cake tu.. meleleh2 mkn. rasa cam nangis je.. sbb sdp sgt. hahahaha

thanks 4 d pressie. suker sgt... cute je.

January 10, 2011 at 9:28 AM

bestnya...outing ngan bff....sedapnya food2 tu...terliur hokey...sweetnya masing2 ada bwk sessuatu utk kwn2....amboi seronoklah mia mija main2 kat situ yer...sgt sporting bg mama dia jumpe bff

January 10, 2011 at 9:36 AM

phewwittt
jeles babe...
korang selalu outing reramai camtu
syokkkk gilerrrr

meriah korang....

January 10, 2011 at 9:36 AM

syioknyer...geng korang 2 dah peknen..2 lg tu tunggu masa je tu..hihi

January 10, 2011 at 10:00 AM

jimba-jimba lieya sebelum pantang 40 hari. bestnya ada kemera besar tu, patutlah gambar lieya dlm blog ni cantik-cantik.cheese cake yang tu best.

January 10, 2011 at 10:10 AM

best kan dapat gedik2 ngan member baik kiter nie...hope berkekalan gitu...

January 10, 2011 at 10:12 AM

owhhh.. choc volcano.. aduuuhh lieya.. ko buat perut kosong ni berkeroncong pulak...

terus tutup lappy lepas ni..nak pegi cafe.. ekekke

January 10, 2011 at 10:20 AM

seronok nya lieya n the gangs bermakan2 kat chilis tu.. tentu riuh sekampong kan..

January 10, 2011 at 10:22 AM

thanks 4 the pressie.. comel .. akak dah gantung kat keta pun..

mmg lama giler kita dok bertandang dalam tu kan.. padahal kat luar berderet2 orang dah tungu.. kita leh buat boddddd jer kan?

next time akak nak try amik set yang ko makan tu. sebab sedap giler rasa dia.. dan benda wajib ialah choc molten cake tu kan?

January 10, 2011 at 10:23 AM

wah..sonok nyer korang..
aku tak wat gathering pun lagi..
lagipun bf aku sorang hari2 aku jmp..aku rasa ko kenal kot..hehehe..
anw ..sedap lah desert chilie tu..kek coklat topping aiskrim tu...
ambik ko sampai rm240..itulah..kalau sampai situ..harga tak tgk dah..tgk gambo makanan sume sedap2 kan..
lama tak makan chili..
pn dana tak mengidam chilie gak ke???
hehehe

January 10, 2011 at 10:30 AM

terguda tgk semua food kat atas tu huhuhuhu..

January 10, 2011 at 10:31 AM

eee best nyer jalan jalan makan makan ramai ramai..... boleh mengerat silaturahim..

January 10, 2011 at 10:37 AM

wahh..bestnya kak lieya..ermm..makanan2 nmpk sedap jer tue....

January 10, 2011 at 10:46 AM

seronok kuar ngn kawan2..
takpe..nanti dah ada baby ..leh jer jumpa kat taman..sambil layan anak2 main .

January 10, 2011 at 11:15 AM

lapar lapar lapar!!!!!

January 10, 2011 at 11:23 AM

beznye lieya hang out camni..

sesekali kan..

ingatkan tak bawak budak berdua tu..bawak jugak ye..kagum!

January 10, 2011 at 11:52 AM

bestnya outing u sis..
makan makan sambil sembang2 with bff...heavan!

January 10, 2011 at 12:04 PM

sedapnya...

best woo jalan2 berjemaah cam tu kan!..

January 10, 2011 at 1:50 PM

wahh2 best tuh... aku ngn pn emy penah gk lyn chilis kt klcc dia nyer desert mmg sedap... nyum2 mmg tingin nk try lg... kire sedap lg chilis dibandingkan ngn tgi friday rasanyer... heheheh

January 10, 2011 at 2:52 PM
Anonymous

Wa..best dapat outing dgn kawan2 kan lieya..makan-makan & borak2 tu part yang paling best

January 10, 2011 at 4:05 PM

xthn tgk...lapar la pulak!!!!!

January 10, 2011 at 8:50 PM

seriously the food looks delicious la. aku pun nak try la ni macam haha

January 10, 2011 at 9:11 PM

wahhhh makan musatt nampak...so yummy...portion plak besor2 haaa...puas hati ler kaannn...

January 10, 2011 at 11:02 PM

aku x pernah msk chili's ni... terliur plak tgk korang mkn..nak order kompom aku tatau ...hahaha

January 11, 2011 at 8:01 AM

salam lieya
sonok dpt outing sama
sesekali jumpa melepas jugak lah rindu khen..... RINDU KAWAN KAWAN lar.
Tahniah utk Hirda jugak. ardy akan dapat adik lepas ni. Mieja mieya ada geng

January 11, 2011 at 9:07 AM

wah bestnyer makan2 kat chili's angah sendiri pun tak pernah try hahahaa..... kalau nak try mesti full

January 11, 2011 at 1:49 PM

wahh!!~~ besh!! meriahhhh!!~~ xpernah sampai sana lagikkk!!~~

January 12, 2011 at 5:28 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy