Wednesday, August 24, 2011

lepak mamaks lepas bebuke!~


nie cite ari jumaat lepas nie....dah lame rase tak lepak mamak...rasenye lepas dayyan bersalin ni first time kott....rasenye laa kalo tak silap.....so ni kire first time gak la dayyan lepak mamak jugak wakkaakakak....lepas ni makin kerap la dayyan yeak...sebab kakak2 awak suke mkn roti canai mamak ekekeekekek.....esokkan sabtu so ape lagi, tdo lambat ar masing2....




tak abis2 ngan milo tabur dieorg....dulu segelas share berdua...skrang tidak lagi!
sorang satu gelas.....licin!!




dayyan usha mamat sebelah ekeekekek
 




nie le budak yg kepoh nak mkn roti tampal telo tu....




khusyuk hah!~



peminat roti canai tegar!~




papa mkn nasi goreng ayam, ni plak aku punye ...ayam tandori.....kan ari tu dok memekak2 nak mkn tandori hahaahah




nan cheese....aku abis separuh jek.....huhuhu





ish puase2 dok tepek pic makanan kan heheeh..sowi yeak kengkawan...baik layan si gedek2 aku2....




terbeliak ternganga kalo tgk citer upin & ipin hah!! kekekkeeke



semakin terase bahang berhari raye hah...setat mlm tadi aku dah mule gosok baju raye  budak2 ni....byk lak tu...kene laa gosok sikit2 huhuhu...pastu packing cantik2..senang seminggu beraye baju dah ready ....aku pun leh rileks kat kg kang......he he he







** nak tukar header blog nie...sian dayyan gambar die takde kat atas nun......cari mood mau edit gambor!~












25 celoteh sahabat

anak2 aku pun peminta roti canai tegar lieya..hehe.ko mkn ni kt ne ek?kitorang selalu mkn kt mamak warta nun.tp ingat nk cari port baru.aritu saja try kt hj tapah putrajaya tu.kembang tekak aku mkn kt sana..hahaha.tp tempat ko mkn ni nampak sedap n bersih ar..ce cita kt ne?ko msg aku kt fb ek..hehe

August 24, 2011 at 9:19 AM

bln posa nie, belum pekena lagi roti canai nih...mcm sedap jugak tekak nie..hehe

August 24, 2011 at 9:29 AM

dayyan tengah usyar bakal abang ipo tu..hehehe

August 24, 2011 at 9:35 AM

akak pun teringin jugak nak makan roti canai tu.. dair mgu lepas tak dapat2 lagi ni

August 24, 2011 at 9:38 AM

betul betul betul... bln pose kira cuti mamak laaa... hahhaaa.. kalo tak ari2 minggu wajib roti canai.. eh tetibe aku terasa nak makan nancis tu..

August 24, 2011 at 9:47 AM

haah la, header yu takde lagi gambar dayyan... tukar cepat, tak sabar nak tgk

August 24, 2011 at 9:49 AM

nasib ler senang cari mamak kat putrajaya tu leiya...

aku sejak posa nie...takde kuar rumah malam pun...senang citer...tak makan kat luar pun..he he he..cam tak caya plak..padahal kalau hari2 biasa tu....tiap2 hari muka kat kedai makan....

yup..harus tukar header..coz' muka budak hensem tu tak ada...tak adil nanti....cehh....sementera raya nei..leh ler pakai gambar2 photoshoot ngan linda latif tu...sure meletup ko nyer header poms

August 24, 2011 at 9:57 AM

dayyan gedek2 ni dlm gambo mata besau bulat jer...

August 24, 2011 at 10:36 AM

cian dayyn tgk je la kakak2 nye mkn...pasni dah besar leh la join the geng ek hehehe...bulat nooo mata nye...(^_^)

August 24, 2011 at 10:50 AM

hah roti canai... lama x makan... susah nak cari tpt roti canai yang sedap...

August 24, 2011 at 10:51 AM

kalau p mamak nida mesti order ayamtandori..sedap

August 24, 2011 at 10:56 AM

ye la mia mija.. dah mcm kembar la plak.. comel jer dorang.

ank2 zana pon suker g makan kedai mamak.. lg2 order roti canai.. mmg ler sedap.

oo dayyan comel bila negok mata dia yg bolat tu.. geram. tu la lieya bb uqail pon dah pandai negok TV.. kekek2 ketawa sorang2.

August 24, 2011 at 11:01 AM

header leh letak pic photoshoot baru aritu kan..hehehe..

tgk roti tampal tu terus terasa mlm ni nak gi terjah mamaklah..hahaha..

August 24, 2011 at 11:22 AM

wahh dayyan dah pndai lepak mamak yerrrr. pasni leh layan bola ngan papa kt mamak plak. hahaha stress plk mama dia kang

August 24, 2011 at 11:34 AM

sedap pulak tengok makan kat kedai mamak tu...rindu dah lm tak pekena teh tarik ni...cumil taw budak mata bulat tu

August 24, 2011 at 11:54 AM

terliur aku nengok nan cheese dgn ayam tandoori tu....macam dah terbau2 kt lubang idung ni die punya kari.....perghh...perut aku tetibe berbunyik.....
dpt pulak ngn milo tabur.....memng kene arrr......skng jugak nk pi bukak pose..huhuhuhuhuu.......

August 24, 2011 at 12:43 PM

akak semalam g brbuka kat restoran mamaks... pekena nasi kandaq... tak dan nk jeling roti tanddori pun... hehe..
ank2 akak pun suka bangat ngan roti canai ni... klu tanya nk mkn apa kat depa tu.. mesti jawab nk roti canai... hehe
tu ja yg depa dok nak mkn... tak kira masa pulak tu...

August 24, 2011 at 12:43 PM

wehh aku ske nan chese tu...rs skali terus jatuh chenta...bile ek nk mkn...ko ni sje jek wat iklan nan chese tu ek...uhuhuhuh

August 24, 2011 at 12:57 PM

Dasat anak dara Lieya peminat tegar roti canai yer.. wahh kena selalu laa yer lepak kedai mamak.. nanti dayyan dah besar leh laa join sekali :)

Tengok sedapnyaa ayam tandori tuh.. isshh..

August 24, 2011 at 1:01 PM

bulan puasa ni wanie takde melepak mamak pun..teringin jugak nak gi pekena roti canai ke roti nan ke..tapi kang lepas buka puasa je dah kenyang...takde nye la nak ke kedai mamak

August 24, 2011 at 1:13 PM

ekekekek dah lama akak x makan roti tempayan nie .. nak2 yg mamak punye nie :)

amboi dayannn bolat2 mate tuu tgk tv ye :)

August 24, 2011 at 1:32 PM

sedapnya roti tampal telur. pandai dorang makan roti canai ye. sidayyan tu kalau tak bolatkan mata tak boleh ke? geram tau.

August 24, 2011 at 2:31 PM

lieya... dayyan makin hensem.. anak2 dara lieya pulak sgt2lah sweet.. kak t pun suka anak2 jenis pemakan.. puas rasa kita tengok..

August 24, 2011 at 2:53 PM

kita org pun peminat tegar roti canai....ngeee dah byk kli firas lepak kat mamak....

huuu..semangat sungguh nak raya tu.siap iron dah..lia baru je siap basuh semua baju2 dia org ni....ingat nak iron jugak lah senang kan x yah ssh payah masa kat kg nnti.....

alolooo...x sabor nak tunggu header baru...mesti comel kan....

p.s:agak2 kita dapat jumpa x ek???

August 24, 2011 at 3:22 PM

pndianya mia mkn roti canai....betul2 die hard fan roti canai nie....

dayyan tu...geram tgk...tembam..mata bulat....ngan rambut spike dia tu...heeeee

August 24, 2011 at 11:36 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy