Thursday, October 20, 2011

agak2 nak marah tak?!!...


ni le HASIL bile si mija aku suruh buat ejaan.....ko tgk! ko tgk!....ade patut tak aku naik angin?!!...





yee!! MAK ko dah marah ni!!!...







** budak yg kene gilis tu, mati jugak kan.....baik gak die pergi...dari die tanggung seksa sakit camtu......sob sob sob....tapi bile tau undang2 negara china tu macamane, baru le paham nape 18org tu biarkan jek budak tu kat tepi jalan...syukur laa dok kat malaysia....










39 celoteh sahabat

haah kan... ape punyer negara da dorang tu kan

October 20, 2011 at 9:00 AM

kah..kah..kah.. dari ejaan tu terus bertukar jadi MAK......

October 20, 2011 at 9:03 AM

aah kan mmg undang2 diorg mcm tu..mcm kejam pon ada..huhuhu..eh tu tulis makin lama makin lari ejaannya..hahaha

October 20, 2011 at 9:05 AM

fuh...
sungguh mencabar...
keh keh ekhe...

tak baik marah lieya

agaknya....bila dia tulis perkataan muka tu...dia terbayang kan muka mama dia yang cun tu yg tertukar terus jadi MAK tu..

batrice nyer peel plak
kalau dia dah boring..
mula ler dia tulis terbalik2...

October 20, 2011 at 9:08 AM

hahaha mmg marah la kan...tu mesti sbb dia dah malas or ngantuk kihkihkhih...
sob sob cian budak tu tp better la dia mati...alhamdulillah negara kite tak mcm tu

October 20, 2011 at 9:14 AM

kiut jer si mija ni taw....itu makna mija pandai taw!!!

October 20, 2011 at 9:23 AM

kahhhhhhhhhhhhhhhh...mcmana lak boleh bertukar jd MAK tu? hahaha...

-aku syukur sesgt budak tu mati. takde la lama dia terseksa =(

October 20, 2011 at 9:25 AM

hehehe, alahai..dah malas nak menulis la tu Lieya, tu yang jadi MAK tu...hihihih

October 20, 2011 at 10:15 AM

dari eja muka dah eja jadi mak... maka jadila muka mak lieya... hehe..
ok la tu mija dah pandai tulis 2 perkataan.. muka n mak...kihkih jgn la marah mak lieya...

sian kan budak tu... dari tanggung seksa biarlah dia pergi selama-lamanya... dasatkan undang2 negeri china ni...

October 20, 2011 at 10:36 AM

hehehe....dia terbayangkan mak dia la tue...

October 20, 2011 at 10:39 AM

nasib baik tulis mak je..kalu ditambah2 camno?hhehehe...

itulah...negara china dah buat rules gitu...budak tu jadi mangsa...tp bagus budak tu dah mati...tak menyakit budak tu...

October 20, 2011 at 10:48 AM

jangan mara dia lieya.. sian je tgk.. tapi klakar pun ada jugakkan...

October 20, 2011 at 10:53 AM

saje je si mija tu ngusik ko..hehe..

ms video tu kuar kat berita, aku tak tgk pun sbb kat dapo. esoknya ramai yg upload kat fb, tp serius, aku tak tgk pun SEBAB aku tak sanggup. negara yg SELFISH buat undang2 mcm tu..

October 20, 2011 at 10:54 AM

budak2 gitu ler..klu suh eja byk2 gitu ending je mula la merepek meraban..muka last2 jd mak..btl la makcik pn marah..hehehehe

October 20, 2011 at 11:09 AM

ekekekke....

Proud to be Malaysian!!

October 20, 2011 at 11:14 AM

ehehehhe..

tp tu la.. sian budak tu..

October 20, 2011 at 11:14 AM

lawak lawakk.. mesti masa tulis dlm kepala
"MUKA MAK MUKA MAK MUKA MAK"
last2 alaaa. .tulis MAK je lahh akakakakak

October 20, 2011 at 11:20 AM

adoiii akhirnya ejaan mak yang lastnya yer...

October 20, 2011 at 11:24 AM

dia nak tulis "muka mak saya cantik".. tapi tak sempat nak ditulis lagi tu.. hehe.. lieya dh tukar layout baru ye? gmbar pun dh besar2.. puas dok tengok..

October 20, 2011 at 11:47 AM

hahahaha.....lawak tul....bila pk2 blk mesti x jadi nak marahkan....hehehehehe.....

teruk betul undang kat china bersyukur la kita duk kat malaysia ni.....tinggi nilai moral....

October 20, 2011 at 12:53 PM

lieya,
lely sampai ke sudah x tgk video tu,
x sampai ati, dgr cite org aje yg gilis- mengilis tu..
huhuhu, takleh tgk pastu tingat anak kat umah, mcm2 terfikir yg bahaya die duk sorang.. ishk ishk..

October 20, 2011 at 12:54 PM

oo mati gak ek bdk tu...ciannn....
MIJA larii mak ko dh mrh tu...heeeeeeee

October 20, 2011 at 1:15 PM

kikikikiiiii...hadui...tu kira ok lagi lieya....fiqa blm blh menulis mcm tu...ABC mmg lancar tp klu tanya mana Z mana Y x tau!!! hanginnnn jerk...byk main anak dara yg sorang tu....


lia pun baru tau ttg undang2 kat china mcm tu lps baca kat blog kawan,hampeh tul undang2 dia yerk....zalim!

October 20, 2011 at 1:39 PM

sape makan huruf A yang hujung tu...hahahaha

October 20, 2011 at 1:48 PM

hoho mak mija dah marah lah..... tatutnyer.....

October 20, 2011 at 2:08 PM

Sabo jelaa Lieya.. budak2 gitu ler..jgn memarah yer.. nanti dah tak cun lagik.. :)

October 20, 2011 at 3:05 PM

dgn anak2 ni, kdg2 nak marah pun ada, nak gelak pun ada bila tengok telatah & perangai dorang..

sabor jer lah :)

October 20, 2011 at 4:12 PM

samalah mcm anak2 aku..hahaha..ngelat je kan..

tp kes budak china tu mmg mcm tulah..dorang dh takde humanity..

October 20, 2011 at 4:27 PM

hahaha lama2 MUKA sudah brtukar jadi MAK.. maka MAK dia brtukar jd singa.. kekeke. biasa la kan bdk2 ni.. kalo nk mengajar ni mmg kena SABAR giler2. haku pon cpt je nk hangin.

October 20, 2011 at 5:37 PM

budak tu masih hidup tapi masih tak bagi respon dia boleh sembuh atau otak dia boleh pulih sepenuhnya. Mungkin dia akan hidup tapi selamanya bergantung kat mesin.
Cam sayur.

Eh, ko suruh anak ko tulis jawi lak tengok cammna haha.

October 20, 2011 at 6:07 PM

mija mija cam ni boleh muka jadi maka jd mak. terror tu dia mempelbagaikan ayat. sabau lieya.ekek.samalah ngan firdaus.

October 21, 2011 at 6:06 AM

ala lieya...budak2..jgn naik angin..nanti x cute..hehehe...sama mcm Dania la..tiba time malas dia..lain jadinya..

October 21, 2011 at 12:19 PM

gua senyum jerk........keh...keh..kehh.......

October 21, 2011 at 12:52 PM

meh akak sambung...."mak, mija nak dah penat la......"

masa tgk kt youtube hr kejadian akak dh dngar ulasan dr pnduduk tmpatan disana....bila kwn mrh2 akak ceritakan kt mrk knapa org cina trpaksa buat camtu...
Apa pn biarlah baby tu pergi dgn aman krn surga menanti disana.....

October 21, 2011 at 4:38 PM

Kelakar abis....tu kira short form la kot...

October 21, 2011 at 6:25 PM

hahaha...garangnya MAK.. takutttttt

October 21, 2011 at 10:30 PM

haha..lawak tol.. dh penat tuh..hehe

negara komunis mmg camtuh..nilai kemanusiaan kurang..

October 22, 2011 at 1:40 AM

hehehehheee....dia dah boringlah tu lieya..budak2 kan...

October 23, 2011 at 1:26 AM

hheheheh itu menunjukkan yg dia ingt kt mak dia hehehe

October 24, 2011 at 8:37 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy