Thursday, July 22, 2010

bekpes ape tuh?!!~~

hiks hiks hiks.....korang bekpes ape tu.....ari ni aku bekpes nasi lemak + paru....simple jek lauknyer!~~...



nie beli kat kafe kat bawah opis aku ni...rm2 regenyer....aku jarang amik bekpes berat2...5 hari keje ade laa dlm 2-3 hari jek aku mkn bekpes berat....yg lain2 mkn kuih....tgk pada keadaan...kalo rase tghari tu nak lunch nasi, bekpes tu mkn lite2......



last but not least, cube teka sape yg tgh melengkor cam ular sawe tgk tv nieh...dah le baru lepas mkn nasi bertambah2....ikut sapaaaa laa nieh!~
**clue : budak suke menggentel bantal (sila tgk tgn tuh)**



**semakin kurang bahan nak update blog!~





34 celoteh sahabat

sedapnyer nasi lemak tu...kalau I pun suker makan nasi lemak paru....kene pandai2la contra kalu rasa dah makan beratkan...sedapnyer dia landing sambil tngk TV hehe

takde bahan yer...sila buat TAG cute tu yer hehe

July 22, 2010 at 8:50 AM

rm2 jer ker tu lieya? murahnya... syok la camtu.. nasib baik ena bukan penggemar nasi lemak.. kat sini pun tak pernah lg rasa.. huhu

cam dak irfan gak la tu gayenyer.. menggentel jer kijenyer.. si anis pulak ngan jarinya.. dok jer lam mulut.. haih!! dah besar pun camtu lagi.. bila la nak buang tabiat tu.. adoiiii!!

July 22, 2010 at 8:58 AM

baru lepas makan nasi lemak juga tadi

July 22, 2010 at 9:03 AM

wah sedapnyer bekpes nak tikit boley...salam kenalan

July 22, 2010 at 9:25 AM

hoh menu camtu 2 hengget jek...murah...murah....kt tmpt aku ni kompom 3hinggit ke atas....ai pose rini....heeeee

July 22, 2010 at 9:29 AM

nasi lemak sedap... tapi paru tak pernah cuba lagi.. bukan tak jumpa tapi belum ada perasaan nak cuba.. hehehe.. daging lembu pun baru try makan.. terukkan..

July 22, 2010 at 9:46 AM

Salam..hai liya...Saya hari2 makn nasik lemak sebelum masuk kelas..camne nak kuruskan...hahaha

July 22, 2010 at 9:59 AM

setapnya...terliur aku tgk paru tu

July 22, 2010 at 10:06 AM

amboooi lieya...breakfast nasi lemak yer pagi nie...tp x per...lieya kan solid molid jadi kalau makan heavy pun bukan naik sangat badan tu...statement jealous nie..

July 22, 2010 at 10:44 AM

murahnyer nasi lemak ngan paru tuu..

dah lama gak tak buat nasi lemak..
terasa nak buat plak tgk nasi lemak ngan sambal yg mengancam tuuu

July 22, 2010 at 11:01 AM

akak suka paru tau.kalau buat paru goreng cili lagi sedap.rebuslah paru tu dulu.tapi akak tak dapat masak lagi, laki akak tak makan paru.takakn nak masak sikit je.

July 22, 2010 at 11:15 AM

wah!!heavennya sarapan nasi lemak n paru..btul2 m'gugat keimanan la...hehehehe

July 22, 2010 at 11:21 AM

murah nasi lemak tempat ko tu..
aku pun makan nasi lemak gak..
free je..ada akak kat ofis bagi..hehehe

July 22, 2010 at 11:30 AM

kenapa lieya cam tak dek mood ajer ni(smile)
ke ada apa apa tu (hehehe)
kata badan rasa lain macam kan...emmm mijeja mia nak jadi kakak erk (hahaha) tahniah ler

July 22, 2010 at 12:10 PM

murah ye lieya..kty pagi ni makan kuih je 2 ketui .
acik yg jual nasi lemak tutup kedai lak .

July 22, 2010 at 12:12 PM

dapnyer nasi lemak.. pg ni pon aku bekfes ns lemak.. bli kt area umah aku.. siap lauk ayam smbal okk.. smpai now (lunch hour) still kenyang lg

July 22, 2010 at 1:01 PM

menariknye nasi lemak paru...wanie mmg suka nasi lemak lauk paru ni..

murahnye rm 2 je..

July 22, 2010 at 1:10 PM

aku posa tau ari nih...huhu

July 22, 2010 at 1:27 PM

aku mcm ko gaklah..kalo bfast berat..lunch lite2..kalo bfast ringan or x bfast..lunch nasi kaw2..

murah wei..nasi lemak rm2..tp kt umah aku kalo nasi lemak daun pisang tu ada lg org jual singgit..hehehe..

July 22, 2010 at 1:53 PM

sy sejak dah bsalin nie dah xde bekpes nasi elmak..takut plak..konon2 nk krg makan tp tetap ssh nk turun bdn nie..lmbat!..

paru kalu goreng nipis2 sedap..lama dah xmkn paru nie...

July 22, 2010 at 3:38 PM

weeee~~ beshnyewww paru2..saya sokkaaa!!

July 22, 2010 at 3:41 PM

sedapnya nasi lemak.. kak t klu mon-friday.. makan cornflakes dan susu segar hl aje.. tgh hari makan nasi dan malam makanla roti ke.. kadang nasi bedal jugak.. huhu.. weekendla klu bfast makan berat dan jugak banyaaaaaaa!!

entry kak t semalam ada cite pasal harga di salun roma tu lieya..

tq rajin baca blog kak t dear.. tqvm..

take care ok?

July 22, 2010 at 4:17 PM

hahahah chem pun dah jd cam anak ko lieya. nak tido mesti gentel bantal busyukkk dia. huhuhuhuhuhu siap kena susun betul lak tu bantal tu, tak leh silap letak penjuru nak digentelnya. ekekekeke

July 22, 2010 at 4:28 PM

wah..snap gambo makanan eh...

ok ok, besok lusa aku akan tampal koleksi gambo makan2 aku lak...

kadang2 makan2 gini yang gerai2 biasa lagik best dari makan tempat class class

July 22, 2010 at 6:36 PM

bab paru tu aku tak boleh tahan tu...
aku sekarang b/fast merangkap lunch terus lieya......senang....malas nak turun byk2 kali ke kantin...he he he...

tp murah arr beb....lauk meriah camtu pun baru rm2...

July 22, 2010 at 8:14 PM

Lieya, paru my peberet.. mkn lak ngn nasi lemak.. fuh... best giler.. trliur ni..

Pas mkn ns bertmbh minum botol lg? patut la dia tembam.. cute jer.. heheheh..

sha pon kurang bhn nk update blog.. huhuhu..

July 22, 2010 at 8:16 PM

akak sekarang kurang makan nasi lemak .. tp suka makan nasi putih.. tp lauk mesti ikan sambal.. tp kalau ada paru, memang faveret akak jugak tu, laju jer akak makan..... alahai tetiba teringin nak makan paru.. wakakaka pangg sebijik..

July 22, 2010 at 8:16 PM

baru jenguk blog lieya di mlm hari..wah mkn nasi lemak bekfest..nida pun bedal nasi lemak masa berbuka tadi..hari ni pose..x sempat nk masak, beli je nasi lemak

July 22, 2010 at 9:31 PM

ahhaaaa.. baek nyer landing ular sawa tuh! ha ha

July 22, 2010 at 11:10 PM

blogwalking =)

July 22, 2010 at 11:13 PM

kak wa xpndai mkn paru...

July 23, 2010 at 1:39 PM

sonoknyer menggentel ghitewww.. ehehe

July 25, 2010 at 10:39 PM

terliurnya tgk paru tu...akak ko ni penggemar paru tegar... huhu...

July 29, 2010 at 12:06 PM
Ebenezar

I read really much helpful information here!
hot tub sex | hot heels | retirement cards

December 16, 2011 at 11:20 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy