Thursday, July 8, 2010

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.❀gediks2 si MIA❀.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

fenin fenin kepale mak dik noon oiiiii!!! mia request something tuk raye nieh..... mmg kene mencari laaa aku gamaknyer....... first kasut raya.....ekceli wedges ni mmg aku yg gediks2 nak belikan mia.....saje tunjuk gambar google ni kat die....terus die nak.....sah2 le aku kene cari...tapi mmg aku bekenan pun wedges cenggini...ari tu pi bandung tenampak ade sorang budak gegirl ni pakai, gigih aku tegur mak die nak tanye beli kat mane wedges tuh hahahaahah....tapi tu ar tak sempat gi beli mase kat bandung....mase dah suntuk.....takpe laaa aku dah spot beberape kedai di atas bantuan kawan2 aku, so akan ku terjah sabtu ni.....kebetulan sabtu ni nak pi tempah baju melayu hubby kat dzul classique kat kajang nun so lepas tu leh laa lajak pi MV ke sunway ke pi cari wedges....




yg lagi best tu, mia leh request plak nak anting2 cam fasha Hikayat Putera Syazlan nie...anting2 besar lagi juntai2 tuh......mmg sah le aku kene carik......mia ni mmg adore gile2 ngan fasha ni, siap kalo lepas mandi nak pi jalan2 suruh aku set rambut cam fasha laa(mane aku reti) ...make up cam fasha laaaa, nak baju cam fasha laaa...sume fasha laaa...jgn perangai bossy cam fasha dah ler.....heheheeheh



mesti korang tetanye2 boleh ke budak2 baye mia ni nak pakai wedges tinggi2 ni ...tak terpeleot ke.....sebenarnya tak le tinggi sangat....boleh la kot mia pakai....cume risau si mija jek haahahahahah die kan ala2 tak berape nak gegirl sgt tapi takpe, siap ar mak ko ni akan train ko sehingga boleh melenggang lenggok berjalan ala catwalk ngan wedges tu hahaahahahaah....



**thanks sgt2 kat kawan2 yg rajin mms aku pic wedges time terjumpe kat mall....mak sgt2 menghargainyer ...ciwaaaahhhh!!!~~~







29 celoteh sahabat

mana tumpahnyer kuah kalu tak ke nasi kan hehehhe...

comfirm melaram gile lah dua anak dara ko tuh beb...

July 8, 2010 at 9:07 AM

haa..kebetulan I pun ada beli wedges gak utk nayli. I ada buat entry pasal kasut nayli hari tu. Brand NYC, rege RM49.90 (bought from Isetan). Kat lain pun maybe ada gak..
Nanti tunjuk ok bila dah dapat..:)

selamat bershopping.

July 8, 2010 at 9:14 AM

tapi kalau mia pakai mesti comel je.. kaki mia mesti nampak seksi.. nasib akak takder anak perempuan.. klu ada harus belikan jugak..

July 8, 2010 at 9:14 AM

kan main lagi .mia ..dah pandai bergaya ye..

July 8, 2010 at 9:25 AM

pandai bergaya anak dara u nie ek sis, bestnya...
mesti chomel je dia pakai wedges..

anak dara kecil i tak suka bergaya...
dia suka yg sempoi, plus dia lasak so mmg tak de harapan nak bergaya bagai huhuhuhu

July 8, 2010 at 9:40 AM

lieya aku pun nak beli gak! hahaha maryam pun bz nak pakai ksut tggi..nanti klu ko tahu nak cari kt mana jgn lupa roger eh...hahaha beso dah anak kita

July 8, 2010 at 9:45 AM

kena le beli ye..dah minta tu..pandai betul anak dara ko melaram yer...

July 8, 2010 at 9:47 AM

camtu la lieya.. ada anak dara yg dah pandai bergaya.. heheh..tapi kan cantik gak wedges tu.. hihihi..

ena tak cuti la.. ena ada kursus kat SM skrg ni.. tapi sistem tu down pulak.. so, ena ngulorrr la sat ke umah kawan2.. hahaha

July 8, 2010 at 9:53 AM

peeewwwwwiittt!!!lieya ko bli tau..aku x sabo nak tgk mia n mija pakei wedges nie...mesti gempak giler...kalo balik kg mau balak2 kat sana terpesona tgk lengganggan mia n mija...pergh!!!tinggi no imaginasi aku nih..hehehee..

tpi kalo aku mmg aku akn beli..gilak ke?anak pompuan beb!!!ni lah masa nya nak bg diorg melaram..dah beso2 nnti diorg x mo dah..caya lah ckp aku...pastu kan nnti diorg dah beso tgk gambo diorng masa kecik2 gediks abis mesti menjadiki kenangan terindah kat diorg..siyes beb!!!cth terdekat anak buah aku...masa kecik2 camnie lah mak pak diorg melaram...!!!

pssssss..si mia tu gigit kuku ke mkn taik idung dia???heheheheh

July 8, 2010 at 9:54 AM

nurul pun suka sangat kasut wedges ni so cute..ada tu nurul jumpa lady ni pakai pink putihh walawala tapi tak dan nak tanya kat mana dia beli hehehe..kemana kuah nak tumpah kalau tak ke nasi yerkk dakk

July 8, 2010 at 10:10 AM

re: setia ku di sini beb.. (di manik n labuci)

July 8, 2010 at 10:19 AM

alahai mija tomel2....nk jadik cam fasha putera shazlan ek...klu tu xpe...jgn ekot cam fasha sendat plak ek...eh tetibe plak...ngeh3

July 8, 2010 at 10:21 AM

wah mia dah pndai melaram2...mesti cantik n comel pakai wedges tu...budak2 skrg mmg advance dah pndai tiru2 artis2 kat tv tu..rase best jer sy tgk lieya layan anak2 girl kan..Layan anak girl n boy ni berbeza2...

xsabar rasenya darissa nk besar baya2 mcm mia n mija tu..biarlah dia gurly sikit jgn dia ikut abg dia sudah..

July 8, 2010 at 10:35 AM

akak memang suka mecantikkan budak-budak perempuan ni.dulu time anak dara akak kecik pun cam tu.biar akak tak melaram, janji dorang lawa.ini mesti ikut ko ni lieya.akak sukalah kasut cam tu, nampak seksi.

July 8, 2010 at 10:57 AM

harap2 leiya jumpa ok wedges tu.. akak pun tercari2 gak.. tu pun gara2 tengok budak dalam lif yang comel tu pakai wedges kan.. tak sempat kita nak pergi matahari FO tu kan.. rugi betul

raya nanti kemain bergaya la mia dan mija dengan wedges dan anting2 beso... serius suka tengok mia yang suka bergaya tu.. macam model kanak2 tau.

July 8, 2010 at 10:58 AM

wah Lieya anak ko...dah remaja tahap nih(hahaha)
cayalah Mia....taste acik2 nih
kasut dah cun anting2 dah cun. so apa lagi mama kena cari gak sampai dapat tuh. pastu hire acik dila kay:-)

July 8, 2010 at 11:24 AM

anak dara meriahla raya this year..cantik kasut..gegirl gitu

July 8, 2010 at 12:40 PM

kau jgn tak caya...ely ada wadges tau! si ema belikan. nnt sok aku hapdet, kau tgk ye...hehehe..
mmg memula pakai asyik terpelecot je. tp lelama tu ok :)

July 8, 2010 at 1:01 PM

erm... bestnye ade anak gegirl ni.. semua leh pakai....

July 8, 2010 at 2:01 PM

bli jgn x beli lieya.. anak2 ko kaki melaram dan mmg gugurl abis. leh la nk pkai wedges tu.. aku tingin gak nk tgk echa pakai wedges, tp aku risau dia terpeleot je kang..hahaha dia kan ala2 ganas sket

July 8, 2010 at 3:29 PM

wah, mesti cun kan kalo pkai.. sha jumpa wedges rege rm10 kat pasar malam ada la.. heheheh.. tu pon kemain suka 2 badik ni.. pkai ngn skirt pendek cun jer.. heheheh.. nnti tepek pic.. nk tumpg tgk.. :)

July 8, 2010 at 3:41 PM

gasak ko..dah ada anak dara camtu la peel nya..layan kan aje la..anak ko jugak dik ooi...cam akak ni kepingin na nak anak dara..moga2 kali ni anak dara la gamaknya..amin...

July 8, 2010 at 10:08 PM
Anonymous

wah kaki melaram juge ye anak dara tu..tapi memang cantik lieya..bila la anak dara akak nak besar ni..hihhii

July 9, 2010 at 12:42 AM

wahhh..ada anak dara mmg best dpt gayakan macam2 kann??
dah jumpa tunjuk la..cantik gilos wedges fink tu wehh...aku ada satu..tapi tak larat dha pakai bila bawak budak kicik ni huhu

July 9, 2010 at 9:21 AM

fren,
perempuan ngan kasut macam kfc ngan ayam, tak boleh dipisahkan

July 9, 2010 at 4:42 PM

ada kt mid ye? nti ko beli show off kt sini ye..aku pun nk pegi beli..itupun kalo mimi nak..sbb wedges ni x bunyi bisingkan..dia jenis nak yg keletak keletuk tu...hahaha..

July 9, 2010 at 5:16 PM
kak zue

like mother like dotter...layan je la lieya...bila lg nak ikut keinginan bdk2 comel tu.....kompom tomel2 bila mija pkai nanti...jgn terpelecok yer......

July 10, 2010 at 10:40 AM

kalu sis ada anak dara comei gini pun mau I grooming ...nanti dah beli suruh MIA posing yer....ni mesti menurun mama dia ni hehe

July 12, 2010 at 8:53 AM

wei....cun seh wedges tu.....kalau ada, aku pun nak belikan utk batrice...yelah...namapun anak dara kan...nanti kalau ko dpt cari..info aku tau.....leh aku kirim ko belikan jer.....nak harap kat johor & kluang nie...mmg tak jumpa arrrr

July 12, 2010 at 7:06 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy