Wednesday, July 7, 2010

peel mija sebelum tdo!!~~



budak yg kuat berkepit ngan aku time nak tdo...... kdg2 sampai nak jatuh katil aku dibuatnye, himpit gile2 punye.....sengsaje ar smlm snap pic budak sorang ni sebelum tdo......meh tgk peel anak dare manje aku sblm tdo heheheeheheeh....


mule2 amik feel ngantuk2 dulu.....

pastu feel2 nak menguap lak ....

hah!! menguap anak paus namenye nie hik hik hik

ermmmm....lazat tul menguap!!

mija is always mija... akan membijih timah :17: dulu sebelum mate lelap ngan sendirinye

hak hak hak

mate dah lalok, tapi sempat lagi layan menggentel bijih:76: heheheeheh
lagi satu peel mija sebelum tdo, suke gigit kuku...percaye tak percaya dah berape tahun aku tak potong kuku tangan...memanjang pendek......puas dah marah, tapi tetap gigit kuku...so aku pun....biar leeee!!~~


tu ar, setiap org ade peel or habit sebelum tdo kan...aku? aku lak ade satu habit yg mmg tak penah missed aku buat tiap2 mlm...... sebelum tdo, mesti aku belek alarm henset aku, walaupun dah mmg otometik setting kul 5.30 tiap2 ari workdays tapi tetap aku akan check jugak....


**weekend ni nak pi cari kasut raye mia mija....akan ku cari wedges budak2 sampai dpt!


25 celoteh sahabat

betul2 mcm peel budak2 nie tido...sy rasenya mcm xde jer peel sblum tido..letak2 kepala terus hanyut..he he he..tp kdg2 ade jgk belek alarm hp tu wpun kita dah set mcm lieya tukan..tp tetap cek jgk yelah mau kang terlajak kot2 tetiba hp tu buat hal..he he he

July 7, 2010 at 9:17 AM

mcm2 peel budak kan..eh lieya peel ko sama cam aku.tetap nk check alarm b4 tido :)

July 7, 2010 at 10:00 AM

hahaha membijih dulu rupanya...hahaha

July 7, 2010 at 10:16 AM

beb,agak2 kan dia tiru peel ko ke membijih tuh? heheheh

ko nk gi cari kasut wedgs utk budak2 tuh ek, sekali cari ngn ko nyer sekali ek... hjehehehe

beb, ada masa lyn lah blog aku lak ek... lama tak penah update, skrg nih baru belajar2

July 7, 2010 at 10:42 AM

mcm2 peel ye.. klu anak akak pulak asik nak menyanyi je sebelum tido.. adui... dah lah adik dia tido.. dia pulak menjerit2 nyanyi.. sabo jelah ..

July 7, 2010 at 10:46 AM

hehe sempat tu membijih si mija ni.. kelakar la..

peel kau sama la dengan akak, mesti cek alarm sebab takut terlambat bangun. heheheh

tula kan lieya, rasa larat tak dapat cari wedges budak comel haritu.. tak sempat dah nak pergi Matahari FO haritu.. ishk rugi2..

July 7, 2010 at 10:58 AM

sonoknyer menggentel kanns.. ahaha

July 7, 2010 at 11:11 AM

hehehe..korek bijih dulu ye mija sebelom tido ..
lieya sama cam kty gak .mesti cek alarm..walupun mmg dah siap setting awal2

July 7, 2010 at 11:30 AM

macam-macam kerenah budak-budak ni kalau nak tidur.bab korek bijih tu sama cam simontel akak.korek sampai tertidur.

July 7, 2010 at 11:31 AM

ouhh peel kt sme la...check alarm walopong hakikatnyer dh set tuk workday nyer...heeeee...wow wedges tu...jeles la ngan org de ank pompuan nih...hekhek

July 7, 2010 at 11:42 AM

hahaha..
cik suri kalu nak tido..confirm getel rambut dulu...ntah peel sapa yg diikutnyer..aiii tak yek..

July 7, 2010 at 11:56 AM

ehehehehe..

mcm2 yeh!..
ena pulak cam lieya gak.. tu rutin mesti nak ngecheck alarm sblm tido selepas pastikan dua beradik tu dah lena kat bilik sebelah..

July 7, 2010 at 12:04 PM

alahai comeinyer bila dia nak tido...sayujer kan...I pun kecik2 suker geget kuku tp lama2 hilang lagi u say NO...lagi dia addicted...insyallah lama2 hilang

July 7, 2010 at 12:17 PM

tu habit anak aku si mimi tu lah lieya..geram je..hari2 aku bebel jgn gigit kuku..ulatlah..cacinglah..tetaplah x berubah..ntah bila dia nk stop pun x tau..

tp si mija membijih sebelum tidur tu yg x tahan tuh..hahaha..

July 7, 2010 at 12:27 PM

hehehe...comel!
anak akak yg sulu pun suka kopek kuku ngan tangan..lama dah tak potong kuku diaa..
baba mengorek tuu..aku pun sama kot wakakaka!!

July 7, 2010 at 1:17 PM

sempat lagi kau..miahahahaha...kiut je bebudak ni tau. tp yg penting sebelom tido tu musti dowang mintak susu dulu kan? :P

July 7, 2010 at 2:11 PM

Lieya jawab Tag kat blog Atie...Tq

July 7, 2010 at 2:23 PM

ooo sebelum tido mija mesti membijih dulu ek....iya la, kasi clear sumer dulu kan...bar leh tido dgn lena....

July 7, 2010 at 2:25 PM

beb kalu rajin jawab TAG I yer...hehe

July 7, 2010 at 2:37 PM

hehehe...macam2 peel lar...yg korek2 tu yg best tuh..banyak hasil leh g pajak gadai nanti..hihihi..

July 7, 2010 at 5:02 PM

mcm2 peel 2badek ni..kelakr tang menggetel bijih timah tu..comel je..sib la kecik lagi kalau dh besar gentel bijih lagi lari bf..huhuu

July 7, 2010 at 5:44 PM

ha ha ha..! wehh.. gambar ni kena nyorok dari bakal menantuu nih! susah nak mark up hantaran karangg!! ha ha ha... !
lawak betul la anak2 dara nih... ada2 je peel nyerrr

July 7, 2010 at 8:15 PM

kah...ka..kah...lucu nyer nak tido mcm2 peel..kadang2 tergelak sendiri klu ingatkan balik..

July 8, 2010 at 8:03 AM

hahahha...kelakar tgk peel si mija tue......takperlah kak....biarkan jer...mungkin dengan cara membijih tue...mija dapat bernafas ngan aman...hahahah..

kak lieya....atie pernanh nmpak kasut bebudak style wadges tue...memang cantik....

July 8, 2010 at 8:39 AM

Macam2 karenah nk tdo kan.. kalo Amalin nye garu siku sha ni.. smpai kering siku ni.. kena rajin pkai losen la..

bab melombong bijih timah tu x tahan.. heheheh..

July 8, 2010 at 3:40 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy