Tuesday, October 26, 2010

farhan & emily besdei bash!~

haa jom ari ni layan gambar2 mase bash farhan & emily...gambar byk, tapi byk upload kat fb ler, kat sini sikit2 jekla....sikit2 pun byk gak hahahaahah....
mia dah bosan dalam keter...termangu camtu....katenye "cepat ar mama, mia tak sabar nak jumpe frens nie" heheheehehe



menu sume sedap2....ade bihun goreng...

nasi ayam....

deretan biskut raye, kek buah, kek batik, triffle dan buah tembikai...urm gule2 pun ade...kemain dok balun mia mija....

kami sampai awal...so sempat la soh budak2 ni posing.... jap

dpt lak pepatung comey nie....thanks tuan umah a.k.a kak mimi!~

merasmikan sajian meja keh keh keh 

ade nasi ayam...suke ar depa...peberet food gitu kan!~

mija hantu triffle nie..sedap kak mimi buat....2 mangkuk mija bedal huhuhu

tak sah kalo takde goody beg....lagi laa hepi budak2 kan...

the cake!~

mase yg dinanti2....

beriya2 emily tiup lilin hah keh keh keh ....

 mane cukup tiup sekali jek kan...sure berkali2 heheeheheh


a'am punye turn plak nak tiup....hepi besdei farhan dan emily, semoga menjadi anak sihat, bijak dan soleh/solehah.....

4 sekawan...

riuh rumah kak mimi ...

mak borak2...pak pun borak2...anak2 main lah ..apelagi heheeheheheh....seb baik a'am ngan emily tak kedekut mainan....baik jek dieorg ni main same2...ye laa dah lame kenal kan.....




tu ajek laaa citer bash farhan & emily...nak upload gambar  byk2 pun takut.....takut nanti dah telebih gambar....rase2 perlukan domain sendiri lah!huhuhu....


**ari2 miamija bising nak balik kampung atuk latip...ye laa2....hujung minggu ni kite balik johor ar.......
















24 celoteh sahabat

i likeeeee.....

eh sedap kan triffle tu? terer cik puan mimi...

October 26, 2010 at 9:11 AM

lieya, 1st nak ucap terima kasih sebab sudi datang.. pastu terima kasih atas hadiah yang menarik tu.. anak2 kak mimi mmg happy giler2..

harap persahabatan kita kekal selama-lamanya.. amin... jangan serik datang rumah dan berkawan dengan akak yang ramah tamah ni. hahaha

October 26, 2010 at 9:17 AM

Happy Birthday...nampak sedap bihun & nasi ayam..anak bujang tu malu2 diapit dek anak dara sunti yang kiut2 tu hehe

October 26, 2010 at 9:26 AM

memang best la...syok kan lieya sebab rapat dengan kawan-kawan blogger...bila buat program macam nie leh la kumpul ramai2...memang meriah...

October 26, 2010 at 10:11 AM

Syok tengok baju dorang dua tu sedondon jer hijau. Ni kalau pegi mana-mana, satu tu tak bawak baju colour sama amacam yek?

October 26, 2010 at 10:19 AM

tu la kan..sedap triffle tu..menyesal aku mkn satu jer.. mimi ada belen lg tak..hahaha.. tu 1st time buat tu.. kalo 2nd time? 3rd time? harus brganda2 sedap.

sonok kan jmpa hari tu. dpt sembang lama2. laki kita pon memahami jer...hahaha

October 26, 2010 at 10:30 AM

ur doters mesti enjoy gi birthday tu kan...
and sis, u nampak slim walopun tgh preggy...

October 26, 2010 at 10:55 AM

seronok tgok diorang...seronok jugak tiap kali bday bleh tiup kek..kita yang dah berumur ni..xde la nak sambut bday mcm tu..sian kan..

October 26, 2010 at 10:57 AM

Lazat nmpk nyer nasik ayam tu...Hepi besday for the kiut Princess tu...

October 26, 2010 at 11:38 AM

Tengok gambar pun dah nampak sedap.geram betul dengan puteri ko dua orang tu.nampak muka keletah.

October 26, 2010 at 11:39 AM

kty nengok nasi ayam tu ..pun .jadi teringin ..

lawalah ..baju mia ngn mija ..i like.

October 26, 2010 at 11:46 AM

sedap2 menu..
buat aku lapo jer laaa..

paling tak tahan trifle tuuu..

October 26, 2010 at 12:14 PM

wah meriah ye dekat rumah kak mimi..akak tak nampak pun akak makan hehehehe..kenapa nampak akak kurus aje?? tak lalu makan ke sekarang ni..

October 26, 2010 at 12:25 PM

kemain happy lagi.. ;D

tengok gambo besday nie.. teringat ena lom upload gambo anis ngan keknya lagi.. asyik tertinggal je iu pendrive.. kena gantung kat leher la gamaknya.. heheh

October 26, 2010 at 12:34 PM

sedap nye nasi ayam..agak2 boleh aku nak sambut bestday cam ni lagi...hihihi..teringat zaman dolu2..

October 26, 2010 at 12:37 PM

bestnya birthday bash.sukalah mia n mija yer.jumpe kwn2, main2....plak tu yg pg smeua rapat antara satu sama lain...foods pun best2 jgk..sy suka nasi ayam tu..he he he

sana sini org buat trifle yer..kene cube jugak nie

October 26, 2010 at 12:55 PM

bestnyer blk kg...ank aku pong ari2 duk bising nk jmpe atuk nenek derang...sabo...rye depa ni blk la kite yek...insyaallah klu mama lom bslin la...kui3

October 26, 2010 at 1:20 PM

huuhuhu cumeinya mia & mija .. warna ijooo :)) budak2 kalau gi bday memang suka makan kek .. x makan mender2 lain punn x per .. dah tuu kalau dpt goodies lagilah suka ..:))

waaa cantik kek .. putihhh :))
tuuu momma2 voge bergambar :))

October 26, 2010 at 2:11 PM

naik ayam... best..
mihun.. best..
trifle.. pun best...
tgh lapo.. tu yg semua nampak best..

October 26, 2010 at 2:51 PM

meriah...
lieya, ko xnampak cam org peknen pun..nampak slim je..jeles i tau

October 26, 2010 at 6:36 PM

alahai makanan2 dia...

mouth watering

aku nengok cili nasik ayam tu aku dah tak tahan

October 26, 2010 at 8:33 PM

meriahhh!! Menu sedap2 bebb!!!

tumpang seronok tengok toys TS3 banyak gilerr..! ha ha

October 26, 2010 at 11:03 PM

waaa. tentu sedap triffle tue

October 27, 2010 at 8:36 AM

happy birthday emily dan farhan!!!sedapnya triffle. nk try buatlah nnti

October 27, 2010 at 11:40 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy