Wednesday, March 21, 2012

wordless wednesday ~ same ke serupa ?

WW arini.....ade same tak?...ade serupa tak?...cubaan miamija tiru posing model tuh!
kui kui kui...perasan tol anak dares aku!~









** rumah kiteorg kat salak tinggi tuh dah siap...kunci pun dah amik....kene kumpul dana ni nak memperindahkan umah uhuk...uhuk...uhuk...ape2 pun, aku tak mo pindah dari kuarters kikiki...boleh?...

18 celoteh sahabat

hehehehe...kalau di asah memang boleh jadi model...diorang kan memang suka posing...

March 21, 2012 at 9:05 AM

hamboi kemain lah anak dara ni....hehee cute nya posing gitu...

March 21, 2012 at 9:41 AM

dah ade gaya tu miamija...hehe..besar sket boleh jd cam hanis zalikha...:)

March 21, 2012 at 9:42 AM

hehehehe sama3... ada gaya tuh
wah sonoknyer... umah dh siap,aku ntah bile nk ckp duit beli umah heheh

March 21, 2012 at 9:50 AM

wahh..ada gaya..ada gaya.... ^____^ tgk lah mama dia sapa kan... lieyalatip vouge da vass tuhhh...heheeee....


bestnya lieya dah dapat kunci umah..lia ada umah tp org lain yg duduk...huhuuu...tuan umah pi menyewa umah org lain...camno tuh..?

March 21, 2012 at 10:02 AM

Gaya persis ibunya... heheheh...

Bila nak pindah sis? Nanti sis post preparation yg sis buat utk pindah ke rmh baru k!

March 21, 2012 at 10:57 AM

sama sebijik!hhhee..pandai anak2 dara pose ye..

wahhh tak sabar nk tgk umah awak..mesti cantik da boom!

nnt deco cantik2 ye..

March 21, 2012 at 11:03 AM

comel comel

March 21, 2012 at 11:51 AM

mia...kamu mmg kelas ar...aunt suke!!

ehh kak...bg sy sewa umah akak tu la =p

March 21, 2012 at 11:58 AM

bolehlah tu..cute je miamija..ada gaya..

March 21, 2012 at 12:01 PM

anak dara tengah berposing....

bestnya hari yang tunggu telah tiba...rumah baru tuh...

March 21, 2012 at 12:42 PM

Comeinya anak dara tuuu...pandai bergaya. Eh lieya rumah akak area salak tinggi gak..wah boleh lah jemput akak ke house warming nanti ek !

March 21, 2012 at 1:09 PM

pandainya brgaya 2 dara nie.....

bestnya rumah baru dh siap....kalau akak mesti xsabar nk pindah....

March 21, 2012 at 6:04 PM

aah laaaaaaaaaaaaaa
nie ada bakat model cilik nie ekkeke
ps ; tahniah dikk tapi tulah duk umah skrg lebih selesa dah kan ;)

March 21, 2012 at 7:54 PM

amboi anak2 dara berdua nie..bab berposing serah kat mereka ber2 jerk...

March 21, 2012 at 8:45 PM

eh kembar tk serupa ni kemain dia...oke la tu duduk umah sendiri kan best...

tp umah skrg tk rupa kuarters pun..pndai lieya hias umah :)

March 21, 2012 at 9:36 PM

boley asah lg bakat yg ada hehe

March 22, 2012 at 11:23 AM

sama macam model tu...pandia posing..meh sini ajar dicha posing cenggini..untie suka!

March 25, 2012 at 10:29 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy