Wednesday, April 18, 2012

Wordless Wednesday ~ Ape Pun Tak Bleh!!


WW arini ~ Ape Pun Tak Bleh!!
si gedek2 tgh melalak sbb kene marah ngan papa sbb die sebok padam buku tusyen akak mia nye..
abis sume jawapan die padam hahaahahahaah tgk tu kat tangan tetap kuat pegang eraser sambil melalak.....
ApePunTakBleh!









** hujung bulan ni gi kursus...hape lagi, hangkut satu family laaaa hahaahahahaah








34 celoteh sahabat

ehehehe...nangis2 gak, pemadam tetap utuh di tangan..tomeiii tui

April 18, 2012 at 9:04 AM

hahaha.. lawaklah..sian kakak kna tulis semula lah ek..

April 18, 2012 at 9:05 AM

hahah camni rupe nye kalu dayyan nangis....(^_^)

April 18, 2012 at 9:06 AM

Sweet! Ni cfm mama dia pon mcm nie gk ms kecik2....ekekekke

April 18, 2012 at 9:09 AM

haha adoi, kes cmni pn ada kalau anak dh lbh satu ek huhu

April 18, 2012 at 9:10 AM

ala comeljer dia nangis.. geram nak cium2jer...
nak ikut gi kursus.....

April 18, 2012 at 9:12 AM

ahak3... adoh la ensem boy... nk tlg kak mia bt keje sekolah yek heheheh... muke tak puas hati btl

April 18, 2012 at 9:16 AM

alololo ciannya gedek2 kena marahhhh. kalo time2 ni lg best menyakat kan?? tangan tetap pegang eraser aku x tahan tu...

April 18, 2012 at 9:36 AM

heheee...sian kakak kena tulis semula...

lawak lah tgh melalak..tgn msh pegang eraser...hihi comel!

April 18, 2012 at 9:40 AM

alolooo...sian dia :)

pandai dia padam ye..

April 18, 2012 at 9:41 AM

hehehe...nakaiiii

April 18, 2012 at 9:43 AM

sian looo dayyan kena marah... comel tau ngangis sambil pegang eraser...kihkih...

April 18, 2012 at 9:45 AM

jgnla marah dayyan cian dia....pandai dah tu nak padam yer...comel sgt!!

April 18, 2012 at 9:48 AM

ololo, siannyer..
dh pandai padam ye, ok la tu mommie..
a good progress tp asal padam homework kak mia..kan dh kena marah... heheh
marah2 ngusik ni..

April 18, 2012 at 9:49 AM

Mesti dayyan rasa kagum eraser tu boleh padam tulisan kak mia... tapi mesti dayyan heran apasal lak kena marah ngan papa ekkk??

April 18, 2012 at 10:19 AM

alalaaaaaa....dayyan ttp comel w'pun tgh m'lalak mcm tu... piyas klu merajuk siap baring2 atas lantai...dia x pandai nak padam2 ni tp paling terror suruh buat corak batik kat atas lantai n dinding....pantang jumpa pansil kaler kakak habis dia tenyeh kat semua tempat...hadoiii...

raya nnti kene panggil eric leong bagi pasang wall paper kat semua dinding..hahahaaaa

April 18, 2012 at 10:24 AM

alala mucuk mucuk merajuk yerkk..apalah papa nie kann..dayyan pun nak belajar sama..bg lah can skit..hikhik

wpun tgah melalak tetap kemah pegang eraser tu..haha klakor lak..

April 18, 2012 at 10:39 AM

ala comel nya dia nangis...hehehehe

April 18, 2012 at 10:46 AM

alololololo cian dia kena marah ek....
tapi pandai lak dia padam ek sis....

April 18, 2012 at 10:49 AM

ololo..comel sgt dia menagis..walaupon moode sedih..tp dayyan ttp comel n handsome :-)

April 18, 2012 at 10:52 AM

hikhihk....bdk2 kecik cam nie, klu nangis pun tetap nmpk comei :D

April 18, 2012 at 10:53 AM

alololo..
kecomelan tetap terserlah wpun 'apapuntakbleh'
haha!
dayyan, dayyan..

pst, kursus ktne tu? hehe

April 18, 2012 at 11:01 AM

hahaha..gelak unty..
dayyan sabotaj keje sekolah akak mia ye..

April 18, 2012 at 11:40 AM

haaa...jalan2 cari pasal la hujung bulan ni eh...kat mana kursus kali ni?

April 18, 2012 at 12:40 PM

ahahahah so sweet .. dayyan dah x sabar nak ke sekolahh nie ;)

April 18, 2012 at 12:55 PM

ha, bagi la pensil kat dayyan, leh dia tolong kak mia buat keje tusyen dia.. hehe

April 18, 2012 at 1:06 PM

dah lah dayyan nangis..kak mia pun nangis juga...
kalu kat umah ni pantang aeish nampak pensil habis satu umah kena conteng...

April 18, 2012 at 1:14 PM

aduh tak menahan tengok baby dayyan nangis kecian plak kena marah...hehe..

April 18, 2012 at 1:59 PM

ala ciannyer...biasalah budak comel kena lah nakal skit..barulah bertambah kecomelan nnyer..hehehe

April 18, 2012 at 2:12 PM

alooo..ciannya. kena marah ye? dia nak tunjuk rajin tolong kakk...tp silap tolong rupanya

April 18, 2012 at 2:41 PM

hahahahah dayyannnnnn bertuah kamoo yea...;p

April 18, 2012 at 2:42 PM

nabhan dulu obses dgn pensel..habis dinding rumah dicontengnya...

April 18, 2012 at 8:31 PM

hahaha..comel la, dia org buli ea.. :)

April 18, 2012 at 10:13 PM

uwaaaaaaa...

x leh bukak.. kena tgk kat umah ni.. tp kat umah pun masa terhadnya sangat...


yeay!! akhirnya lieya p kursus lg.. syok la kan p ngan family..

April 19, 2012 at 7:24 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy