Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday ~ pahlawan berkuda....eh! pahlawan berkambing la.....


WW arini temanyer pahlawan berkuda yg macho lagi gagah berani siap sedia tuk pergi beperang dengan pedang sakti ...... bile tgk2 belek, yang ku sangke kuda tu kambing rupenyeee wakakaakakak....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V

agak2 musuh gentar tak tgk pahlawan nie...bahahaahahaah.....







**video si gedek2 merajuk kene marah ngan papa...tu le suke noo kutip bende n masuk mulut.....hi hi hi
peel die kalo merajuk gini laaa....menyusur sambil meleset hahaahahaha
 






** countdown ni lagi berapa hari dayyan nak setahun.....hope sgt besdey bash dayyan berjalan lancar.....nanti lieya tepek invitation yeak, sape2 yg berkelapangan tu jemput le mai....







32 celoteh sahabat

alahaii...pahlawan tak pakai kasut ek...hehehe

April 4, 2012 at 9:07 AM

baik2 dayyan, kuda tu kuat melantun....

April 4, 2012 at 9:12 AM

hehehehe pahlawan berkambing yek... pedang pun bukan main panjang... serem...

*rasanya tak dpt join lah beb, edy keje sabtu fullday... kalu half day blh la larik2 gi bangi jap

April 4, 2012 at 9:23 AM

tak takut punnn cumil sgt hehe

April 4, 2012 at 9:29 AM

alahai...comel dayyan..rasa nk gigit2 je :)

kalo awatif kena marah pun muka buat slumber je..pastu t'sengeh2 mcm kerang busuk :)

April 4, 2012 at 10:02 AM

cenyummm comell jer pahlawan kambing nie....hehe...meh bawa acik jln2 naik kambing tu bole dayyan..:)

April 4, 2012 at 10:09 AM

pahlawan ber-kambeng rupenyer..
hhahah, siap ngan pedang tu.. =)

ololo, siannyer budak majuk..

April 4, 2012 at 10:37 AM

pahlawan embek embek..keh3
countdown bday ye dayyan..x sabonye hihi

April 4, 2012 at 10:43 AM

ololo comeinyer dier nyondol...geramnyer tengok pipinyer tu gebu...

April 4, 2012 at 10:52 AM

pahlawan bujang mama....
dah nak setahun dayyan!
:)

April 4, 2012 at 11:02 AM

hehehe.. akak pun baru perasan bendalah ni kambing.. kalau lieya tak citer tak tau pun.. selama ni mmg ingatkan kuda..

April 4, 2012 at 11:10 AM

hahaha...ada tanduk tu kambinglah kan..comel je dayyan..

April 4, 2012 at 11:28 AM

hehe..comel sgt.. asya pon ada gak satu kmbing ni..tp kaler biru//simpan bwh katil dah.. hihi

April 4, 2012 at 11:41 AM

org serbu nak peluk cium adalah sis...
dah ler baju sedondon plak dgn anak kambing tu :)

April 4, 2012 at 11:44 AM

alololo...camtu gaya dayyan majuk kena marah ek...tp seyes tetap somel ekeekekeke...

April 4, 2012 at 11:46 AM

wow kejap je dh nk setahun gedek2 dayyan ni.. omaknya lagi excited

April 4, 2012 at 12:08 PM

Bagi le aku pinjam gedek2 kau ni dlm sehari dua lieya. geramnya aku tgk dia!!

April 4, 2012 at 12:40 PM

Comeinya dok kat atas kambing tu... tak takut jatuh pun..

April 4, 2012 at 1:02 PM

amboi pahlawan comel....tk jtuh ke nmpk cm tk stabil je tu..?

April 4, 2012 at 1:55 PM

kelakar betul si gedek2 nie kalau kene marah.....nak suh orang kesian kot....hehehehhe....

April 4, 2012 at 1:59 PM

Comeinya dayyan..sama plak kaler baju ngan kuda..yer.. :)

April 4, 2012 at 2:12 PM

kalo mcm ni, org x takut...tp org lg sayang tahap nk gomol2 ada laaa..hehehe

April 4, 2012 at 2:28 PM

Cutenye dia... Takpe. Pahlawan kambing pun jadilah... heheheheh...

April 4, 2012 at 2:55 PM

hehehe pahlawan berkambing..mana pedang nye dayyan?

April 4, 2012 at 2:56 PM

nasib baik mama perasan...siap ada pedang lagi

April 4, 2012 at 4:01 PM

comel jer gambar atas kambing tuh...hehe

April 4, 2012 at 4:17 PM

pahlawan berkambing... kambing ku lari gagah berani...

April 4, 2012 at 4:23 PM

dayyan naik kambing yek...jdlah pahlawan berkambinglah dayyan nie...comelnya dayyan....bolatnya pipi dia..hehehe...:-)

April 4, 2012 at 4:38 PM

nasib kambing tak penyet sbb dayyan bambam...hehe..


suka pulak tengok dayyan merajuk...kihkih...

April 4, 2012 at 7:01 PM

pahlawan cinonet...geram aku...

April 4, 2012 at 7:14 PM

ekekekeke..


cute sangat lah dayyan merajuk.. siap menyondol2 lagi ekk.. hihi..

April 4, 2012 at 7:42 PM

pahlawan yg comel comel sangat..

ala video xleh buka...

April 5, 2012 at 12:27 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy