Monday, September 22, 2008

Buke Puase Ramai2


Ahad lepas kami geng2 momies blog n fp ngan jayanye telah pergi berbuke di Flaming Steamboat.....mmg best...mcm2 ada...thanks la hirda sebab memperkenalkan tempat ni....sangat berbaloi bayar RM21 sorang....org first yg sampai eija & co., then kak mimi pastu baru le kami sampai.....sampai2 jek amik tempat duduk pastu terus sesi serbu ..... ade la dlm nak dekat 1 jam dok ulang alik amik bende2 yg nak di steamboat kan....meriahkan kak mimi kite ngan rakusnye berpinggan2 amik .....cam tamak jek ari tu....he he he he....tapi seb baik abis kan.....jom la layan gambar.....


ni sebelum pergi...


ni dah sampai...mia n mija baik tul...dari start sampai sampai le nak balik...tak henti2 makan...bagus2, senang mama n papa nak kusyuk mengadap....keh keh keh keh















pas makan2 tu...eija plak buat potong2 kek sempena besdei iman.....hepi besdei iman...semoga menjadi anak yg soleh dan bijak....






haaa ni video mase makan2....tak tau leh bukak ke tak....cube le test yeak....he he he


22 celoteh sahabat

berselera makan bila reramai cenggini... lieya dah dapat kamera baru nie, makin rajin ler ambik gambo 2 budak dara tue nnt...hhihi...
re : ha'ah..betul tue...senang nak update kat blog nie ...

September 22, 2008 at 1:56 PM

lieya..udang & kek itu benar2 mencabar perut ku yg tgh blagu kerongcong,& dangdut ini... huwaaaaaaaa sedapnya... nanti buat gathering raya tau... aku nak ikut serta...cepat la bincang date yg sesuai..huhuhu... leh aku booked siap2...

September 22, 2008 at 2:02 PM

hahaha.. ni dok bercerita kes si mimi punya camera masuk pasir tu kan?
dgr suara kita je mimi kan? hahah..nampak sgt mulut sorang2 pot pet pot pet... in ayat penyedap ati.. RAMAH....hihihi
lieya..wah sudah advance sekarang.. siap dgn video ni..suka aku tgk!!
hubby hirda pun puji, baik mia 7 mija dok mkn.. kalu hardy OMG.. x habis 'AMBOIIIIII' "shhhhh"... hahahah + dgn teambiat STAR dia...

September 22, 2008 at 2:07 PM

wah...wah...waahhh...ini memang sah aku jeles tahap gaban ni...hehehhee....tapi..memang tak dapat join pun...hubbyku itu terlalu payah bab bukak posa kat luar ni...nasiibbb badan leerr...hehehe....lepas ni mintak cik puan hirda organize gathering raya pulak laahh....meriah tul tengok makanan & orang2 yg makan tu...panjangnyeerr meja :)

September 22, 2008 at 2:23 PM

lieya....eija x dpt tgk ar video tu...nape erk?suke tgk gambo2 ko lieya...yelah camera baru kan...best lor nak snap...eija tunggu cd dr sab nie...nanti dah siap dia bgtau eija...lieya...boleh x email kat eija pic yg gambar eija sekeluarga tgh nak potong cake tu...ank daramu iteww mmg baik...dan berselera jerk mkn...nanati email erk...tqqq!!!

September 22, 2008 at 2:34 PM
Anonymous

waa..sgt meriah majlis makan2..yg paling syok tgk itu buah2 bersalut ceklat..arghh..syioknyerr..
Aku nak gak join len kali..raya gathering k..jgn lupa kan hamba ini yg suka sesi makan-makan

September 22, 2008 at 2:37 PM

wahhhhhhhhhh..
kau pon mkn stimbot gak ye. murahnye kt sini! aku harini baru tau wujudnye flamming ni. kalu aku tau awal, aku gi sana je. kahhhhhhhh..takpe lah, aku mmg niat nk banje SIL aku tu. tu yg sanggup bawak dia kt kelab ukay tu.
nect time leh le aku try flaming ni lak.

September 22, 2008 at 3:25 PM

HuHuHu meriahnyer.. nasib baik sHa ni tak kawEN laGi klO tak dah Join iN da Club dAH.. nih yang tAK saBor nak kaWEN nih.. pada sIs sume tLg ar doakan sHa nih kaWen cePAt hikhikhik... bESt ar tGK siS sume...

September 22, 2008 at 3:48 PM
Anonymous

wah.. cargas ya kak...
hapdet... mmg sedap kan.. harga dia pun ok... x la mahal sgt...
hmm suka tgk Damia & Mirza mkn...
sumer boleh.. xde pun yg ditolak... lain kali kalo ader gathering lagi.. leh la jumpa.. heheheh...
kat sana sumer amik mknan x hengat dunia nyer...

September 22, 2008 at 3:55 PM
Anonymous

amboi...bukan main meriah lagi majlis berbuka posa tu...
dapatlah lieya guna camera baru tu..untuk menembang..hehehe

September 22, 2008 at 3:58 PM

AmboiLieya...terang benderang umah hang:-)sukanya tengok
wah best aaa dapat gi makanmakan cam ni. Lieya kat mana ni? macam bet jek aku tengok:-)

September 22, 2008 at 4:22 PM

meriahnya korang g brbuka ramai2 ngan geng fp n blog..naper x ajak aku..wei..next time jgn lupa ajak aku tau...(wah..x malunya aku..ah x dulik..hahhahaha)

September 22, 2008 at 5:09 PM

wah..best nye berbuka ramai2...kenapa tak ajak wanie...sedih nye..huk huk huk

September 22, 2008 at 5:42 PM

wah..bestnye berbuka ramai2 kan..mesti seronok abih n happening..

kat mn flaming steamboat ni..bg direction skit blh..si najib suke la kalau tmpt2 mcm ni..dia tu hantu seafood skit..

September 22, 2008 at 9:42 PM

wei..baru aku perasan dlm video tuh.. aku leh makan dgn jayanya sambil sembang2..hardy nun jauh di hujung meja. layan STAR dia.. hahaha.. sorry hardy, mama bz bersocial...
x senonoh punya mama!!

September 22, 2008 at 10:45 PM

lahai..rugi lak tak join... :( apakan daya... :) sekali sekala pekena steambot ni best gak kan..tang udang tu mak aih...tak tahannnn godaan!

September 22, 2008 at 11:26 PM

betul kater sue tu.. biler nak buat gath raya ni lieya???
seronoknyer dapat makan ngan kengkawan mcm ni kan..
minat sungguh ngan anak dara lieya ni..pakai aper jer ok..tak mambantah..

September 23, 2008 at 9:57 AM
Anonymous

hahaha lawak la video tu...sungguh beriya-iya Hirda dengar Kak Mimie bercerita....hahahha. Wahhhh ni aku jeles ni sume mama dah mula blog memblog ni...hua...hua...mmg betul anak dara mu sungguh baik!!!

September 23, 2008 at 10:41 AM

bestnya...kenapa saya tak tau pun ada gahtering????...alamak terlepas peluang pulak...hehehehe
turn kami sebagai tuan rumah belanja family makan telah ditetapkan pada sabtu ni kat Flaming...tak sabar-sabar ni...

September 23, 2008 at 10:54 AM

ohya...terlupa nak tanya..Flaming ada surau tak?

September 23, 2008 at 10:56 AM

bestnya steamboat....tp hubby lak xsuka makan..uhukss.ye ar,zura pon xtau menahu psl gathering nih..hehe

September 23, 2008 at 11:59 AM

lieya, sabo jer la akak tengok video 18sg ni.. heheheh ialah ada ker patut kau tangkap video aku tengah bersosial dengan si hirda tu.. beria2 plak tu tengah story mory dengan dia..

heheh gambar kak mimi dengan lieya tu kan, rasa buruknya gambar akak.. ialah nampak betul gemuk kak mimi ni..

amboi2, sesedap rasa jer ngata kak mimi dengan rakusnyer berpinggan2 amik.. ayat tak hingat tu.. nak kena babap ni..

September 23, 2008 at 11:38 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy