Wednesday, September 24, 2008

Di Taska

kali ni jom layan gambar mia n mija baru balik taska...mase ni lieya penat gile tak larat betul (ceh mcm die sorang jek yang puase!!) terlantar jek kat dlm kete.... so papa jek laa gi amik budak2 ni.....

mia n mija kalo nampak jek kelibat keter kiteorg siap laaaa...terus datang geletis dieorg....terlompat2 kat pintu....pastu buat muke cebik.... eiii ngade2....

nampak tak budak2 yg berkumpul kat pintu.....dieorg asalnye tgh tgk tv, nampak lieya pegang kamera dari dlm kete, masing2 dok kat pintu..siap jerit2 lagi "eiii mama mia amik gambar kite laaa"....ceh perasan betul he he he he selalunye waktu petang2 ni dieorg main2 kat luar, tapi petang tu sume buat indoor aktiviti jek, sebab ari panas sangat..........



sampai2 jek kat kete...ape lagi dok balun susu sebotol..............




tengok arrr!!!! nak cepat naik kereta...sampai selipar pun pakai terbalik.... mia....mia....

7 celoteh sahabat

hehehe...sonok budak2 tu tgk lieya pegang kamera ek...

suka tgk muka anak bila blk dr kerja..hepi je derang...

September 24, 2008 at 8:15 AM
Anonymous

suka tgk muka Mia masa dia panjat keta tu..x sabar nak jumpa wajah kesayangan mereka --> mama lerrr..
Ni ygbuat x sabar nak tunggu habih kerja ni..nak jumpa anakkuuu..

September 24, 2008 at 9:28 AM

amboi..xsabar minum susu tu yg xtahan tu..hehe.lieya mmg buat siap2 ek?pakai selipar terbalik?dina pon kadang2 selamba kodok dia je pakai selipar terbalik...kekekeke

September 24, 2008 at 9:31 AM

keh,,keh..aku dah pecah perut ni tengok anak ko pakai selipar terbalik..kalo pakai baju terbalik org tua kata nak kawen..kalau selipar lak???
comel jer mia buat siput atas kepala tu..saper yg buatkan tu??
susu tu memang taska buatkan siap2 ke??

September 24, 2008 at 9:50 AM

lieya..mia n mija tak sabar2 nak balik ek..naik eta terus minum susu plak tu?...suke nengok ragam budak2 ni kan..walaupun penat tapi terubat bila nengok mekani..BTW, saya telah mengeTAG awak..so silalah ke blog saya okey..

and Selamat Hari Raya..

regards

September 24, 2008 at 11:14 AM

cayalah mamarazi sempat snap pic amik anak kat taska..
atleast laki ko mau gak pi amik..laki aku x monya...kalu terdesak time aku x de je. kalu aku ada kompem dia soh aku turun..alasan dia "cikgu2 taska tu semua pompuan".. mcm le cikgu taska tu nk ngorat..isk..isk..

hahhah
aku gelak gila tgk pic selipar terbalik tu... cute...selambaaa je..

September 24, 2008 at 11:37 AM

lieya
datang ke blog saya ambil kad raya...
sama aje dengan fotopages...
(tak sempat nak pos sebab posmen dah nak bercuti...hehehehe)

September 24, 2008 at 12:37 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy