Friday, August 20, 2010

saje nak share!~

takde ape pun nak cite ari ni, just nak share ngan korang satu kejadian Allah swt......kan isnin ngan selase ala2 hujan ribut2 kan (aku lupe ari ape sebenarnye, tapi dlm minggu ni la jugak)......sempat gak laa hubby lieya snap....so rase cam nak share ngan korang.......ni gambar sebelum...terang jek....mase dah petang2...



tetibe jek angin bertiup kuat......cepat2 pi angkat baju....aku yg masak kat dapur pun tekejut sebab pintu berdentum kene tiup angin.....




tgk laaa...awan tu bergulung2 kat satu tempat jek.....awan hujan tu....hitam jek ...



mase ni dah gelap abis dah...rintik2 ujan dah mule turun...pastu dari rintik2 terus jadi lebat selebatnye......rahmat Allah dipetang hari.....aku suke ujan2 ni.....sejuk lain mcm...tdo pun best lain mcm heheheeheheheh




**catatan preggy : lepas sahur selalunye tdo balik:114:...pastu rase malas nak bangun gi keje.... (agak2 ni leh masuk dlm kategori hormon preggy tak....hahahahaah...PANG!!:105: mmg dasar pemalas!! hahaahahah)







33 celoteh sahabat

subhanallah...cantik sungguh ciptaanNya kan sis...

i pun kalo gitu nak letak dlm kategori preggy kot sebab lebih enak bunyinya dari kategori malas hahahahahaha....

August 20, 2010 at 9:21 AM

mmg cantik panorama tue..

August 20, 2010 at 9:31 AM

haahlah awan tu ebrgulung satu tempat jer..cantiknya ciptaan Allah..sy pun suka ujan sejuk jer tido..tp xsuka drive waktu ujan..takut...

bolehlah dikata hormon preggy..org pregnan kan..diber keutamaan...layan jer...;)

August 20, 2010 at 9:35 AM

kejadian Allah...subhanallah!!
wah,xmasak lauk arini ye..leh la org peknen ni relax sket..cian dia kepenatan

August 20, 2010 at 9:54 AM

cantik ciptaan ALLAH...

jgn malas2 lieya...esok dah cuti...heheheh...

August 20, 2010 at 9:54 AM

ya allah... subhallah.. cantik betul langit tu bergulung kan lieya..

lieya akak ni kalau dah bangun sahur tu mmg tak tidolah.. ntahlah mmg macam tu.. mungkin dah biasa masa tolong kakak meniaga dulu kot...

August 20, 2010 at 10:01 AM

Subhanallah..cantik!
sana sejuk mmg best tido bawah selimut..sini sejuk takleh tido! haha

August 20, 2010 at 10:11 AM

ena rasa takut pulak tengok awan tu yerla lain macam je bentuknnya.. tapi itu semua kuasa NYA.. hanya DIA yg mampu menciptakan sesuatu yg dikehendaki dan yg tidak..

ena setakat ni tak pernah tido lagi lepas sahur kalo hari kije.. sbb sahur pun dah lewat.. memg saje lewatkan blh terus siap2 p kije.. lieya dekat ngan tempat kije boleh la nak sambung tido kan!.. ;D

August 20, 2010 at 10:17 AM

subhanallah...ciptaan Allah maha hebat

Alah, biasalah lieya preggy, nida pun sama..kalau boleh 24jam nak tidor..lain betul penangan preggy ni..hik hik

August 20, 2010 at 10:34 AM

cantik permandangan tu kan.sekarang cuaca menakutkan.tiba-tiba je hujan.

August 20, 2010 at 10:38 AM

yer lorr cantik awann tu... tapi kalo jadii ributt takoottnyer... aku sejak kes jasin tu.. mcm takut jer nak kuar kalo angin kuat2... takpe org pegnant... masa ni la nak mengada-ngada... hahaha

August 20, 2010 at 10:40 AM

cantik view tu..skrg ni mmg kena hati2 pg bazar ramadhan atau nak keluar ptg2..sebab cuaca yg x menentu..
kat KD ni pun selalu gak jadi ribut yg manja2 gitu :)

August 20, 2010 at 10:41 AM

caNtek mASjid tu kak...ERm sha Pun SEJak Pregy nih sahur jER maSuk tDo biLa aLarM bunyik raSa mCM nak baLing ke Luor tingkAP jer hehehhe

August 20, 2010 at 10:47 AM

apa la agak nyer tanda nyer tu kan lieya.. berkmpl awan tu. semalam pon sama kt kwsn bkt jalil nmpk awan punyer la cantik putih seputihnyer sambil gan cahaya matahari nk terbenam. Subhanallah.

August 20, 2010 at 11:00 AM

subhanallah....bertuah dpt snap gambo panorama tu...insap jap...huuuu

lps sahur x leh tdo blk...kompom la tlajak...heeee

August 20, 2010 at 11:10 AM

masyaallah...cantik nyer..
aku pun selalu perhatikan awan2 kalu nak hujan..tp aku dok tingkat 2 je..hehehe...
p/s: aku dulu masa ngandung kan suri pun ada hormon gituk gak..hehehe

August 20, 2010 at 11:32 AM

Allah maha besar...

August 20, 2010 at 12:24 PM

subhanallah..takut gak kan..tp ujan petang2 mmg syok..

August 20, 2010 at 12:34 PM

wah lieya, memang nampak perbezaan kan.. dari cerah ke gelap.. mmg dalam minggu ni hujan selebat2nya.. naik takut kadang2.. tetiba teringat ribut kat bazar ramadhan jasin haritu..

August 20, 2010 at 12:56 PM

Biaselah simptom ibu mengandung...It's normal tu. Anyway salam singgah ek...

August 20, 2010 at 1:57 PM

hehehehe \lieya klu azie preggy mmg rajin tido jer kejenyer...

August 20, 2010 at 2:01 PM

subhannallah....
x pernah terlihat sebegini rupa.
Tuhan yang mAHA berKUASA.....

** Lieya
dah berapa bulan ni
mesti comey

August 20, 2010 at 2:51 PM

mmg dasat yer sis...tapi la ni mmg nak akhir zaman macam2 terjadi...pandai hubby u captured...takper pembawa budak tu...hehe

August 20, 2010 at 5:12 PM

gambar yg paling indah adalah gambar pemandangan alam kan lieya....rasa tenang jer kalau tengok....

uish..now musim hujan di petang hari jer.....

August 20, 2010 at 5:26 PM

Lieya..kat Masjid Tanah pun macam tu..besar sungguh kekuasaanNya kan..

August 20, 2010 at 9:00 PM

cantik betul permandangan dari rumah nko ni Lieyaa...

apa.. sambong tidur malas nak gi kerja..? meh sini.. PANGGGGGGGGGGGGGGG!!! bagi percuma satuu...!kekekekek.. acah jee.. Suka ati nko la Lieya.. janji pandai2 la coverr ha ha

August 20, 2010 at 10:20 PM

..subhanallah...
duk umah tinggi dpt la tgk kan...

August 21, 2010 at 10:31 AM

cuaca tak betul la ko

tu hari tu aku tengok kat youtube tu yang kat melaka tu..

sedihnye tiba2 je melambung khemah tu smua terbang naik atas

August 21, 2010 at 1:22 PM

cantiknya pemandangan..apatah lg di snap guna mesingan canggih kan?hihihi..Kuasa Tuhan...

August 21, 2010 at 3:04 PM

subhanallah... kejadian hmpr sama berlaku kat sini.... awan hitam bergulung2 dan bergerak pantas sgt....

ops... lupa plak... tahniah lieya.... dah club preggie mama, bleh geng dgn kak aimi.... best jgk kalau kita ngandung hubby yg mabuk... barulah susah-senang bersama hihi...

August 21, 2010 at 5:48 PM

kuasa allah merubah segalanya dik .. akak punn kalau dgr dentam dentum nieh takuttt sgt2 .. risau dan terpingga2 adakah harinya sudah tiba ..

huhuhuhu kalau akak x tgk dah lahhh seriau dan berdebar sbb kuat kalau bunyi ribut nieh ...

August 21, 2010 at 7:56 PM

subhanallah, cntiknye...

lieya, sha x preggy lg mls tau.. slalu pas sahur, tggu subuh ntdo.. mmg pi keje lewat. lgpon bos lg lewat, jrg la kantoi.. ekekek..

August 22, 2010 at 7:20 PM

lieya, mcm ni la aku tgk masa balik dari opis aritu. kt bt kep ok je cuaca. tetiba ada awan selonggok skali ngan kaler itam memanjang (ujan lebat) kt area kepong..isk, terkelu lidah!

August 23, 2010 at 10:26 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy