Monday, August 16, 2010

semangat kemerdekaan gitu!~

dok cerite ceriti pasal bukak puase jek kan.....haaa kalini lieya nak share cite kami gantung bendera.....almaklum laa dah masuk bulan 8 kan....bulan kemerdekaan....ecewah!!!!!



gantung bendera kat balkoni gituuuuwwww...... he he he...kalo dok umah bawah leh pacak bendera kan......he he he




tetibe?.....mia khusyuk tgk tv.....



punye laa luas kerusi tu nak duduk...atas tu jugak die nak lepak....



**catatan preggy : alhamdulillah.....tak mabuk2 lagi dah....mudah-mudahan sampai ke akhir trimester pertama..... tapi yg pelik, bile masak..bau masakan tu tak leh nak bau.....contoh kalo masak ayam masak kicap, bile dibau tak bau macam ayam masak kicap...nasib baik bile rase tetap rasa ayam masak kicap.....pelik lak deria bau aku nie......nasib baik deria rase okey!~






31 celoteh sahabat

yeah..bersemangat tgk bendera tu..kt opis aku pun melambak2 kitorang buh bendera..suke...

bagusnya ko xmabuk2 lieya.alhamdulillah la kan..harap2 ko dpt puasa penuh ye.

August 16, 2010 at 9:08 AM

ye semangat2... harus aku cari gk bendera nih...
tp kalu nk pacak dpn umah aku, kang kene kencing lak anjing gile india sblh umah aku...

alhamdulillah la ko takde mabuk2 la beb... bulan2 pose ni lak kan... ko jaga diri tau... heheheh

August 16, 2010 at 9:16 AM
kak zue

baguslh lieya ader smngat merdeka d jiwa tu....dr umah akak dh nmpk kibaran jalurnya..syabas bete...


syukurlh dh x alahan...jaga mkn minum eh...

August 16, 2010 at 9:38 AM

wah..nanti baby pun ader semangat kemerdekaan..hahaha..
lieya, selamat menyambut ramadhan..tahniah sebab bakal menjadi ibu anak 3..he..
take care...

August 16, 2010 at 9:44 AM

yeeaaahhaaa...
MERDEKA...MERDEKA...
ko, tiap2 tahun tak pernah failed kan pompuan gantung bendera...chayok lerr........
baru ler terasa semangat KEMERDEKAAN tu kan....

wah wah wah....anak dara tu...kemain lagi silang tangan duduk camtu erkk

bagus ler lieya...takde mabuk2....kalau mabuk..sian plak kat ko, kat shah kat anak2..udah ler bulan posa....

August 16, 2010 at 9:51 AM

semangat lieya gantung bendera...bagus2..

alhamdulillah tak mabuk2, pengalaman engandung setiap anak berbeza2..bila tak alah semangat sikit nak pose kan?mcm nida masa preggy humaira trimester 1 aduss tak laratnya

August 16, 2010 at 9:53 AM

yehhhhh semangat merdeka itu harus ada dimana2 .. tapi kalau x tahu erti kemerdekaan sebenarnya lagi sakit kan dik .. heheh

anak2 selalu tanyer kenapa kita sambut merdeka setiap tahun .. hermmm tahun nieh anak2 akak x tanyer pulak .. lupa mgkin sbb bulan poser kann hehehhe

August 16, 2010 at 9:54 AM

wah...bersemangat yer kamu lieya...bagus2...

August 16, 2010 at 9:56 AM

wah bersemangat ko yer dik... selain merdeka ko ken asambut gak 29 ogos tau.... hihih besday aku :P

ha kalo deria bau ko agak songsang kan..... anak aku tiga2 camtu...ntah apa2 ntah yg aku bau... ada can toteii tu aminnn

August 16, 2010 at 10:04 AM

semangat sungguh letak bendera tu..bagus bagus

Alhamdulillah lieya xmabuk2..aik xtak boleh bau?pelik jgk tu..xpelah org peknen ni mcm2 lieya..layankan jer..rindunya zaman peknen...take care lieya

August 16, 2010 at 10:21 AM

ehehhe.. semangat!! bagus2 tu ;D

agaknya bulan puasa ni dia nak kasi lieya mudah nak lalui puasa kot.. hehehe.. tapi bagus la kan tak mabuk.. sonok gitu.. tapi bila tang tak tahan bau tu ena terigat dulu ena memg sangat teruk deria bau.. semua tak leh bau termasuk bau asben sendiri.. duk jauh2 jekk.. kalau datang dekat terus rasa nak mengamuk! wakakakakka...

August 16, 2010 at 10:40 AM

lieya tu semangat patriotik tu lieya, cayyo. kak dod tak pasang pun bendera lagi. pasang tepi tingkap bilik ok tak (hehehe) menghala tingkap bilik umah MIL si lelaDamia.

Wah itu boss duduk mart jek. apa yang dia renungkan tu

August 16, 2010 at 11:47 AM

Wah semangat ini yang perlu ditonjolkan oleh semua rakyat malaysia...nasib baik akak tak mabuk teruk sangatkan...

August 16, 2010 at 12:11 PM

alhamdulillah lieya leh memasak time preggy ..

August 16, 2010 at 12:13 PM

ALHAMDULILLAH YER LIEYA..TAK DE ALAHAN..

AMBOI SEMANGAT TUE PASANG BENDERA

August 16, 2010 at 12:20 PM

merdeka merdeka merdeka!!!
wuhuuuu semangat u sis...
bagus bagus!

steady je anak dara u dok kat situ...stylo :D

syukur lah dah ok dari alahan tu kan sis...lega rasanya...

take care tau....

August 16, 2010 at 12:31 PM

wah ni baru betul2 MERDEKA...

kene jaga taw untuk 3 bulan pertama....jgn ligat sangat hehe

August 16, 2010 at 1:13 PM

tu dia..kemain pose ha..duduk ada style nama dia tu...

August 16, 2010 at 1:21 PM

eh preggy ke??? tahniah...sowi br pasan....heeeee due taun dpn la yee??? ingtkn nk sebayakn ank kt...x dapek la nmpk nyer ek...hihihihi

August 16, 2010 at 2:14 PM

bila lieya kuarkan n3 bendera.. baru trperasaan dh nk dkt hari kermerdekaan la plak. sekejab jer dh bln 8.

biasa la lieya.. budak2 mmg suker ddk kt situ.. lebih selesa bole luruskn kaki.

alhamdulilah xde mabuk2.. take care lieya.

August 16, 2010 at 2:15 PM

amboi dah pasang bendera ye.. yelah merdeka lagi beberapa hari je lagi kan..

suka tgk gaya mia dok kat sofa tu..

August 16, 2010 at 3:12 PM

serupa ngan ely, kt situ la tmpt dia duduk. siap berposing lagik tau. haha

August 16, 2010 at 3:55 PM

yeahhhh kami dh nampak bendera umah ko fr umah zue hari tu. heheheh...

yer ke ko? deria bau jadi lain? x pe, ko janji bila mkn deria still ok kan?

August 16, 2010 at 6:02 PM

aku tadi pagi kul 4.30 pagi kat kastam johor naik bas awam masuk Spore,

dah dalam bas dah main lagu Sudirman ' tanggal 31 bulan 8... "

kecoh beb

August 16, 2010 at 6:25 PM

Tau dah Izan.. esok esok kalau lalu kat Putrajaya nampak bendera berkibar kat Balkoni tu Lieya anak beranak la tuu he he..!

August 16, 2010 at 7:12 PM

wah..semangat ko..dulu masa arwah abah ada lagi..rajinlah dia boh tiang bendera kt depan rumah..skrg ni aku malas..x koser..hehehe..x patriotik kan aku..kekeke

August 16, 2010 at 11:00 PM

wah semangat merdeka lieya..bagus2....

August 17, 2010 at 5:40 AM

semangat gitu.....heheheh.....kelakar plak biler baca pasal derai bau kak lieya nie...takper kak..deria bau tak penting...deria rasa tue yang penting....ngeh...ngeh...

August 17, 2010 at 8:16 AM

amboi anak dara tu cam merajuk je.semangat merdeka lieya oiii.akak semangat merdeka masa arwah adik akak yang lelaki tu ada je.rajinlah dia cari bendera pasang.

August 17, 2010 at 8:33 AM

semangat kemerdekaan.. sha x gntung ape pon lg.. tgk keta2 kt cni pon jrg ada gntung bendera.. maybe sbb bln posa kot.. lebih kepada smbut posa..

August 17, 2010 at 1:48 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy