Thursday, August 19, 2010

pisang oo pisang!!~

pisang emas di bawa belayar
masak sebiji di atas peti
hutang emas boleh di bayar
hutang budi di bawa mati



tetibe citer pasal pisang heehehehe.....



mija suke laa mkn pisang....yg lain2 kat umah tu kureng sikit ....nak kene aku lenyek2 transform jadi cekodok bom jugak baru lakuuuu....



** gilo!! gaji 25hb nie....tu laa gaji tuk puase tu jugak laa tuk raye...ingatkan gomen dpt le gaji awal sikit tuk raye nie....rupenye bulan 9 ni...23hb baru dpt gaji.....huk huk huk.....











29 celoteh sahabat

uishhh pisang emas..buat cekodok mmg best!! sini payah jumpa..pisang ape ntah beso2..tu jer la yg mkn hari2:)

August 19, 2010 at 9:17 AM

suri pun suka pisang..hehehe
iyelah..gaji bln ni btul2 utk posa n raya...aduyai..
ingatkan najib nak umum bonus..hohoho

August 19, 2010 at 9:19 AM

pisang..sedap..rasa lemak2 pisang tu..
danish pun suka pisang tp sy xbg sgt mkn pisang, kena pantang..Sebab ada satu hari tu danish punya telur ternaik keatas..mcm angin pasanglah..Mak mertua kata kene pantang mkn pisang..mcm tulah ceritanya..Nnti lieya ada anak lelaki mesti lieya tau..dorang punya part tu sensetip..tulah masa bb nnti kene tuam kat telur tu..

sory terlari topik plak yer..sja share pengetahuan ngan kwn2...

August 19, 2010 at 9:23 AM

sedap ko pisang.....mengeyangkan pun ia jugak....kalau kat rumah aku nie, bab2 cekodok ke apa mmg tak laku arr.....makan cam gitew jer baru laku...

tau takpe ko....sesak2 nafas hah nak tunggu gaji.....at least ko dah merasa gaji baru..aku nie gaji lama lagi...adoi ler...pastu dpt gaji sibuk plak nak shopping raya...lps raya harus ler makan maggi sokmo ko.....

udah ler bonus pun takde.......

August 19, 2010 at 9:24 AM

pisang emas leh tak transform jadik duit .. ehehe

salamm ramadhan akak lieya itteww

August 19, 2010 at 9:30 AM

anak2 akak suka makan pisang berangan.. kalau pisang emas dorang tu tak puas.. nak2 farhan, hantu pisang berangan. hehehe tpppp akak suka pisang emas.. lg sedap dan manis

yek lah, gaji lambat tul, dah le berangan nak beli macam2 barang lagi ni. huhuhu.. mujur gaji bulan 9 lambat, kalau tak mesti takut dah terguna duit gaji tu, pastu bulan 10 sangap tak de duit. heheh

August 19, 2010 at 9:38 AM

nureen pun suka mkn pisang...pecinta pisang dier tu..sama ngan abah nya...hehhehee

ha'ahh...kiter xdernya nak gaji awal time raya nie...hmmm...mana2 ader duit dlm tabung tu..pegi ler korek2 yerkk....

nampak nyer budget duit raya sorg singgit ler tahunn niee...hehehhehe

August 19, 2010 at 10:06 AM

sedapkan pisang emas.kaler dia cantiklah lieya.samalah kita , gaji 24 ni kena simpan untuk raya.apalagi jimat cermatlah.khe khe

August 19, 2010 at 10:19 AM

pisang ni mcm2 khasiat nyer.. mmg sedap.. sara pon suker gak.

xpe lieya.. lmbt dpt abis pon lambat ler duit gaji tu.. hihihi.

August 19, 2010 at 10:20 AM

sapphire pun suka makan pisang sis...
dia suka pisang 'montel' tu...
yg lelain pun suka pisang...
and tak memilih plak pisang apa...
asalkan ada dorang bedal ....

i suka plak sis kalo dapat gaji lewat...tak terlari bajet hehehehe

August 19, 2010 at 10:23 AM

kak lynn dah lama tahu dah pasal gaji bulan 9 tu...hope pm umumkan la bonus atau duit raya utk kakitangan kerajaan...

August 19, 2010 at 10:37 AM

kt umah aku pun xlaku kalo ada pisang ni lieya.arissa je la suka mkn.sbb tu xpenah beli pisang,kalo da kt umah tu maknanya ada org sedekah la tu..hehehe

August 19, 2010 at 11:00 AM

samala..shda pn suka pisang gak...hehehe..n mmg sedap klu wat cekodok pisang...

August 19, 2010 at 11:05 AM

comel2 je pisang mas tu kan... sedap nyer lama aku tak mkn pisang oi...
sejak2 ada banyak alahan sbb asma nih...

ckp psl gaji... aduhai... mmg syahdu tul lah, bonus tak dpt... mmg kene jimat2 gile... tak meriah la raya

August 19, 2010 at 11:12 AM

lawo gambo pisang tu...lek ah...25 kn mnggu dpn....berjimatla time rye nih kang nek rye dh xdek duhet...ngeh3

August 19, 2010 at 11:53 AM

nida pun kureng kalau mkn mcm tu je pisang ni..bagusla senang untuk poo poo..hehe

August 19, 2010 at 12:25 PM

tuelah kak...camner nie....raya nie tak der gaji awal....raya mcm tak raya lah gamaknyer...aduhhh

August 19, 2010 at 12:50 PM

cantik pulak gambo pisang tu lieya.. geram pulak ena...
ena pun suka makan pisang tapi dah lama tak pekena pisang emas camtu.. asyik beli pisang berangan jekkk.. heeh.. tu yg asyik berangan je kot.. eh! tak la mana ada beranmgan.. banyak kijo nak buekk.. ngeeee

August 19, 2010 at 1:38 PM

buat cekodok pisang best ni..

zairul pun suka makan pisang..
raya tahun ni bersederhana dan jimat..

August 19, 2010 at 3:20 PM

Raya thn ni semua ala2 sengkek la skett..heheheheh

August 19, 2010 at 3:20 PM

anak2 aku suka makan pisang.

ok la jugak gaji 25hb tu. mcm aku ni selagi tak UJUNG bulan, selagi tu x dapek! :(

August 19, 2010 at 3:41 PM

sedapnya cekodok pisang... heheheh...

kalo mkn gitu jer sedap pisang berangan.. tp anak2 sha bedal belaka.. ekekekek...

August 19, 2010 at 3:55 PM

mmg sedapp pisang nie.. anak aku pun sama kalu pisang lajuu jerk dier...

huhuhu laki aku duk ckp benda sama... tula duits raya tu la doett pose... huhuh

August 19, 2010 at 4:12 PM

shuntek manis pisang dalam blogspot mamalieya ni. ni mesi guna machine gun baru tu erk.....

Pisang ni bagus utk kesihatan. kalau rasa tak lawas nak UKUKUK' tu elok makan pisang. gerenti cepat....

August 19, 2010 at 6:42 PM

pisang banyak kegunaannya..akak kalau Mia makan pisang memang laju je..abang2 dia tak suka..

August 19, 2010 at 7:05 PM

uish pisang emas nieh sedap tau dik .. erghh kalau buat goreng dan buat jemput2 perghhh x tahannnn :))

August 19, 2010 at 10:36 PM

amboihhhhhhhhhhhhh... siap berpantungg! Esok la tu makan pisang.. anak dara nko pun cam Dania gakk.. hantu pisangg! ha ha

August 20, 2010 at 6:40 AM

eh..eh..kat umah aku pon ada setandan pisang nie..smlm laki aku blikan..dia mmg tau l;e aku nie suke pisang..tapi pas bersalin nie aku takut plak nak makn pisang...boleh dah ke ha aku mkn?sbb aku masih gak berpantang lagi nih...huhuhuhuhu....kalo boleh aku x sabo nak bedal!@!!!

August 20, 2010 at 8:22 AM

pisang..aku satu family suka pisang..eh..lieya..elok gak lambat..nti dpt awal..nak menunggu gaji baru..nangis..huhuhu..

August 20, 2010 at 12:35 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy