Wednesday, November 24, 2010

jln2 kat Aquaria KLCC ~ part 2 (last part daa)

wokey!! jom layan part kedua kiteorg gi aquaria he he he.....pic kat bawah ni ade cite lawak tau...si mija laa tgk ikan ni dok lintas 7-8 kali atas kepale die, mesti die ckp (bukan ckp laa tapi jerit sampai sume org dgr dekat2 situ) " eh mama, nape muke fish ni mcm sedey jek...sian die kan " dok ulang2 ayat tu...org yg dengar kat situ sume gelakkan die....he he he





byk gambar shark ni laki aku snap...seb baik takleh bela, kalo tak sure dah ade kat aquarium kat umah aku tu huhuhuhu...kat aquarium umah aku tu mcm2 ikan ade, ikan patin ade, ikan koi ade, ikan emas ade...mcm2 laa ade....laki aku punye keje sume dibelanyer!





en penyu pun ade.....sekali jek aku penah rase mkn telor penyu....huhuhuhu...geli!




ade laa dlm 7 kali aku kene masuk dlm terowong ni sebab si mia mija nak main kat eskalator tuh....sakit pinggang aku 





laki aku teruja laa tgk ikan2 ni.....die kan pencinta ikan...





pastu kami layankan mia mija buat lilin nie....saje laa sempena besdei dieorg tahun ni...leh buat kenangan2 kan......





mia berani, simija lak takut2, ade laa dlm 2 kali gak lilin tu tak jadik...kene ulang balik....







sempena krismas, ade pak cik santa dlm air plak dah hah.....pak cik santa bukan pandai terbang jek yeak, berenang pun dah pandai tauuu hahahaha...lawak plak aku tgkkan!
mija mmg terpaku tgk....






rusa2 terbang tak payah dah  ha ha ha...





pastu kami lepak lame sikit kat ruang teater ikan nie....kebetulan mase tok bagi mkn ikan2..dpt le tgk.....





dah puas tawaf, balik laa kami.....




singgah laa kat aquaria shop nie.....tgk2, belek2, beli2 heheeheh




budak2 org ni biase laa tak paw tak sah! huhuhu.....






tu le kisah kami ke aquaria ....balik umah tersadai sakit pinggang aku dibuatnye......nanti aku update kisah mkn2 kan redwok plak...tahun ni sambut besdei budak2 ni kat sini jek.....





**weekend ni nak bawak mia mija tgk rapunzel....auwwww....lepas tu aku tingin nak mkn steamboat lagi! PANG!!













27 celoteh sahabat

WAHHHHH... bestnyerrr..

entry ari ni lagi gempak kan!.. jelas gigi shark tu kelihatan.. ngeri gak tu.. hehe..

umah ena tu huby ena beli jek aquarium tapi dok tersadai kat lam stor.. hahahahampeh...

November 24, 2010 at 9:17 AM

sonoknyerr jalan sakanns akak tewww..

November 24, 2010 at 9:19 AM

he he he..eskalator tu...samalah danish dulu..asik ulang tgk tu...terngaga tgk ikan...mija cko ikan tu sedih yer..ikan pari kan..mmg mcm tu mulut dia mija, sedih memnajang..klaka lah mija..

November 24, 2010 at 9:27 AM

hehehe sejak bila plak abang santa kena berenang2 ni. kelakar plak kan

November 24, 2010 at 9:41 AM

mmg best kalo gi aquaria ni..bukan budak je excited..kita yg tua ni pun sama..hehehe..

November 24, 2010 at 9:54 AM

gerun plak aku tgk shark fish tu...aku terbayangkan tetiba aquarium tu terpecah!!!hahahaha....mana le korang nak lari ekekeke....

November 24, 2010 at 10:15 AM

alahai mija... pandai di ek... sedih ikan tu ek... ahak2

aku lak yg rasa tingin nk gi sana... ish2...

tgk rapunzel... itulah cam best je tp laki aku msti takmo tgk... kalu cite cam megamind tu tgk lak dia... kelakar gelak je tak abis2

November 24, 2010 at 10:18 AM

huwaa..bestnya pergi akuaria.. dah lama nk bawa humaira pergi, tapi x kesampaian lagi.

shark, tskutnya..mesti sonot dua badek tu

November 24, 2010 at 10:25 AM

memang best la aquaria nie...kena ajak mr. hubby kak lynn pergi sini la gamaknya nanti...jealous tgk korang sekeluarga bersuka ria kat aquaria nie...

November 24, 2010 at 10:48 AM

Nak pergi, nak pergi. Lieya perut ko masih boleh di sorok lagi ye. Mesti terbang banyak duit ni, lepas tu pergi shopping.

November 24, 2010 at 10:55 AM

wah gitew......
santa moden ko..tak yah susah payah nak duduk kereta rusa dah...
ha ha ha

mana hasil lilin tu lieya...aku nak tengok ar..
sure comel tangan minah tu...ntah apa sign ler dia buat yerk

aku pun menunggu rapunzel ko....sure best citer tu

November 24, 2010 at 11:05 AM

Ko gi aquaria masa ngandung..
aku gi masa dalam pantang si amjah ni..on the way nak ke epot balik melben 2 tahun lepas hehehe..

budak2 memang sukaaa:)

November 24, 2010 at 11:15 AM

keje kt dpn aquaria sekali pon x pernah msk.. nmpk seronok anak2 lieya.

lieya bole lg pki seluar jean lama.. zana.. vontot dh besar x leh masuk lg.. huhuhu

November 24, 2010 at 11:24 AM

lama ye melepak kat dalam tu.. syoknyer...

sabtu ni nak tgk rapunzel ye... nak joinlah..

November 24, 2010 at 11:43 AM
Anonymous

wah!!! jln2 cari pasal dgn ikan rupanye..hiks!!

turn anak2 rebina lom lg..tungguuuuu

November 24, 2010 at 11:51 AM

wah..best tu..ayu pun ari tu plan nak gie aquaria..tapi hubby ajak gie zoo..tu yg gie zoo tu..

November 24, 2010 at 12:49 PM

ishhh jeles sgguh tgk pic korang anak banak kt aquaria ni. melonjak2 hati nk bwk echa pi tgk fish. insyaallah akn pegi jgk. wei zoo pon aku x penah bwk lg ko... panas la..x koser mak tau. sian anak aku kan..hahaha.

aku pon plan nk tgk rapunzel weken ni. tp tu la..ada wedding plak sabtu n ahad. leceh plak nk edjas time.

November 24, 2010 at 1:23 PM

SALAM KENAL..PREMIUM BEAUTIFUL..SENANG JE NAK SLIM..SESUAI DIPAKAI KETIKA BERPANTANG..INSTALLMENT PUN BLEH!!

November 24, 2010 at 1:24 PM

seronok mia n mija kan...aunty last pegi aquaria thn lepas tu pn madihah sibuk nak tgk fish.......lieya laki akak pun pencinta ikan.....hobi nyer memancing abis smua laut....sungai...kolam die terjah.....kadang2 tensen je kalau terlebih minat ni.....

November 24, 2010 at 3:29 PM

sonoknyer angah x pernah ke sinii

November 24, 2010 at 4:17 PM

real kan kalau gi sini dikkk
akak seram bab tgk jerung dan pari gergasi tauu .. herghhhh duk bayangkan kalaulahhhh cermin tuu pecahh huwaaaaaaaaaaa mcm mana ! huuh

ishhhh minta dijauhkan ...

suke gamabr lieya itam putih tuuu sweeet :)

November 24, 2010 at 4:38 PM

ayat last tentang steamboat tu mmg buat jiwa bergelora...huk aloh..

November 24, 2010 at 5:02 PM

sonot bwk anak2 yg dah besar sket.. at least diorang tau apa yg diorang tgk.. kan..

buat akuriuk utk anak shark je lah lieya..heheh.. hubby aku pun plan nk beli akurium dan membela ikan.. aku??? malas doh..hehe

November 24, 2010 at 7:57 PM

Baca entry lieya ni,dah dapat bygkan,betapa besh g aquaria ni

November 24, 2010 at 10:16 PM

Baca entry lieya ni,dah dapat bygkan,betapa besh g aquaria ni

November 24, 2010 at 10:16 PM

Baca entry lieya ni,dah dapat bygkan,betapa besh g aquaria ni

November 24, 2010 at 10:16 PM

very very nice.

November 26, 2010 at 9:04 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy