Wednesday, February 15, 2012

biskut cecah kopi O

kudap2 paling syok diwaktu petang...lagi2 lepak kat belakang umah sambil tgk kehijauan kebun kecil aku yg  pokok pisangnye dok le bantut tak tinggi2, pokok limau ngan pokok kari yg daunnye asek kene geget dek serangge wakakaakakak






perbualan due beranak mase tgh lepak2 makan biskut cecah kopi O :


mia : ish mama ni, asek minum nescefe jek.....mama jgn minum banyak2 tau....(sambil buat muke risau2 gitu)
mama :  apesal plak?....(mule le aku ni nak emo, ni mesti nak ckp aku dah gemuk)
 mia : sebabnye ...mama tgk sini....(sambil letak jari atas kepala die sendiri pastu die sebut)
        Haaaluuuuuuuussssssssssss....haa nanti mama jadi botak kang......
mama : wakakakaakaka....sengal koo! (ni sume harith iskandar punye pasal le ni....amik le model lain jadi model air)








erm..sape suke biskut cecah air kopi....meh angkat keyboard tinggi2 hik hik hik








** arini nak singgah pi beli scrub....sejak anak dare aku ni pandai melawa, scrub aku pun die tibai pakai, kejap jek dah abis scrub badan aku...grrrrrr.....kene sorok la pasni!
















20 celoteh sahabat

ahahaha perihatin anak ko ... aku x bleh angkat keybaord kang org sebelah kata aku mereng plak..akekeke aku suka biskut ngan kopi o or teh o ! yeahhh cool

February 15, 2012 at 9:22 AM

paling suke lyn biskut cream craker munchy ngn kopi o atau teh o...terangkat rasanyer...

heheheh... halusss... abis botak kang...ahak2 pandai mia

February 15, 2012 at 9:46 AM

akak suka.. cecah nescafe pergh... memang berada dalam mimpilah...

February 15, 2012 at 9:59 AM

angkat2 keyboard atas pala dah ni...
apatah lg biskut kering cap ping pong tu kan..lg la lajuuuuuuu je cicah nescaffe...

haha botak ke..seb rmbt byk lg ..kekekeke

pndai dah ye gugirl2 tu brscrub bagai..halus mulus la ye korang

February 15, 2012 at 10:06 AM

hahahahaha memang tergelak i baca nie ok...
cerdik cerdik :)

mau halus kulit gegirls u sis...
pandai berscrub bagai...
tapi mmg gitu lah sis...
bila ada gegirls yg dah 'pandai'...
hak kita dah jadik hak milik bersama gitu...

February 15, 2012 at 10:09 AM

alamak...keyboard melekat kat lappy ni...kene angkat semuanya lah ekkk...ahahaaaaaaaaa...

yg gmbo last tu roti kering yg ada planta n gula kan....i loikeeee!!! kdg2 lia buat sendiri kat umah bila roti dah nak xpired tu cpt2 lah keringkan dalam oven boh planta n gula byk2..huhuuuu heaven!! tp lia x leh minum kopi...selalu cicah milo or teh 'o' jerk....

February 15, 2012 at 10:13 AM

sedap tak terkata kan...hehe...kopi o cicah ngan biskut lemak cream jenama cap ping pong tu selalu akak layan...

kena la lieya beli banyak sket scrub tu...kan dah ada anak2 dara yang makin membesar tu...hihi

February 15, 2012 at 10:20 AM

kak ina suka cicah biskut dgn milo...hehehehe...mia perihatin dgn lieya tu...takut lieya minum byk2 nescefe tu..hehehehe

February 15, 2012 at 10:28 AM

keh keh keh keh
tak menahan tau mia nie
sejak2 masuk sekolah nie..makin best plak yerk lieya layan mulut si mia tu...

uissh.....terbaiiikkk arr ko
nak2 kalau cuaca redup2 jer...
silap2...1 balang pun leh habis dlm sekelip mata

February 15, 2012 at 10:53 AM

nak angkatt tangan..sedap tu makan biskut cicah kopi time petang2..anak2 pulak makan biskut cicah milo..

February 15, 2012 at 10:56 AM

kalau kat umah pagi petang suka makan biskut nih, lapar sesaja...

February 15, 2012 at 12:06 PM

Cicah teh o pon sedap weiiii... Tetiba aku teringat masa blaja dulu.. Suka jugak cicah biskut cream creaker dgn nescafe ais... Sedap jugak tuu...

February 15, 2012 at 12:11 PM

Kah kah kah!! aku tak bajet anak dara nko nak komen cam tuh!! cerdik cerdik!!!!!

aku suka celup biskut lemak masin munchys ngan milo.. nyum nyum!!

February 15, 2012 at 12:22 PM

pndainya mia....kelakar je.....

February 15, 2012 at 3:37 PM

dulu masa kecik2 arwah opah nieda srlalu buatkn.. layan time petang nak2 masa hujan.. rindunya saat itu

February 15, 2012 at 5:56 PM

ehh ni feveret saya tau wakk dr kecik smpai la dh tua ni...

lg2 kalau time ujan...kecik2 tk pndai nk masak..inilah yg saya sumbat tp saya plg suka biskut cecah milo

pndai je Mia tu...betul gak kan? haha..

February 16, 2012 at 5:02 AM

lieya , biskut cicah air kopi aktiviti wajib: ). .

February 16, 2012 at 6:38 AM

haha.. lawak lah.. halussssssssssss..

aku pon suka biskut cecah kopi atau teh 0.. sedap kannn.. biskut lak mesti biskut hupseng..hehe

February 16, 2012 at 9:07 AM

saya pun suka sangat makan biskut cecah kopi...
tp kan sweet sangat si mia tu...hihihiii..

February 16, 2012 at 9:32 AM

sedapnya....bila sejuk2 cicah biskut tu mmg sedap...kopi tu panas2..perghhhhhh mantap!

February 16, 2012 at 10:31 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy